Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bavixke
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 10:51
Sinds vrijdag heb ik een probleem met Windows Live Messenger.

Telkens ik aanmeld of op contactpersoon klik om gesprek aan te gaan loopt WLM vast en krijg ik de klassieke boodschap: Windows Live Messenger werkt niet meer.

Ik heb hem al elvendertig keer opnieuw geïnstalleerd en heb zelf eens een oudere versie geprobeerd maar het probleem blijft.

Vrijdag heb ik Microsoft Expression geïnstalleerd (voor school). Ik weet niet of het toeval is dat WLM sindsdien niet meer werkt maar ik vermeld het alvast even.

Iemand een oplossing?

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Niet dat ik de offtopicerd wil uithangen, maar als je zin hebt om een alternatief te proberen mag je altijd Pidgin eens opzoeken ;-)

Enfin: heb je al geprobeerd een nieuwere versie te installeren? 't ding officieel te verwijderen in configuratiescherm? handmatig verwijderen? etc..
zit er geen foutcode bij je foutmelding? eventueel in eventlog checken.

Get Airflow, save the world.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Bavixke schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:07:
Telkens ik aanmeld of op contactpersoon klik om gesprek aan te gaan loopt WLM vast
Dus er zijn ook momenten dat je zonder problemen aan kan melden en de problemen pas beginnen als je een gesprek wil starten?

Wat gebeurd er als je Microsoft Expression weer even verwijdert?
Heb je een virusscan geïnstalleerd staan die IM programma's in de gaten houdt?
Wat voor OS gebruik je?

Desktop | Server | Laptop

• Bavixke
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 10:51
EDIT2: Ik ga morgen format c doen, dan zou het wel weer goed moeten werken denk ik :p
diedazz schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:12:
Niet dat ik de offtopicerd wil uithangen, maar als je zin hebt om een alternatief te proberen mag je altijd Pidgin eens opzoeken ;-)

Enfin: heb je al geprobeerd een nieuwere versie te installeren? 't ding officieel te verwijderen in configuratiescherm? handmatig verwijderen? etc..
zit er geen foutcode bij je foutmelding? eventueel in eventlog checken.
Ik heb recentste versie en die probeerde ik al x aantal keer opnieuw te installeren door te verwijderen via configuratiescherm.

Er zit geen foutcode bij.

EDIT: kheb ook ff logboeken bekeken

Naam van toepassing met fout: msnmsgr.exe, versie: 15.4.3538.513, tijdstempel: 0x4dcdb2b3
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.17514, tijdstempel: 0x4ce7ba58
Uitzonderingscode: 0xc00000fd
Foutoffset: 0x0002e15a
Id van proces met fout: 0x79c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc83834b229435
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll
Rapport-id: b77ddd49-ef79-11e0-93a6-64315077e1fc
Rupie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:44:
[...]

Dus er zijn ook momenten dat je zonder problemen aan kan melden en de problemen pas beginnen als je een gesprek wil starten?

Wat gebeurd er als je Microsoft Expression weer even verwijdert?
Heb je een virusscan geïnstalleerd staan die IM programma's in de gaten houdt?
Wat voor OS gebruik je?
Ik kan me zonder problemen aanmelden maar vanaf ik zelf gesprek wil starten krijg ik de foutmelding.

Expression nog niet verwijderd. Ik heb Kaspersky Pure als virusscan en gebruik Windows 7 als OS.

[ Voor 20% gewijzigd door Bavixke op 06-10-2011 17:52 ]