• Deassain
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-03-2014
Wikipedia: Wikipedia:Comunicato 4 ottobre 2011

De italianen willen van Wikipedia blijkbaar af, artikel van business insider :
http://www.businessinside...pedia-wiretapping-2011-10

:-(

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ach ja... Als de Italianen zo dom zijn om iemand als Berlussolini aan het roer te dulden moeten ze ook niet vreemd opkijken als het fascisme daar weer hoogtij gaat vieren. ;(

Nog even een aardige quote uit Wikipedia:
Op 11 september 2003 verklaarde Berlusconi dat de voormalige fascistische dictator Benito Mussolini geen bloed aan zijn handen heeft: "Mussolini heeft nooit iemand vermoord. Mussolini stuurde mensen gedwongen op vakantie."
Dan weet je genoeg nietwaar. :r

[ Voor 51% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-10-2011 22:07 ]

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12 09:44
Om even een een moderator te quoten:
SmartDoDo Moderator SG/HK/WIschreef:

Welkom op Tweakers.net "Naam topic-starter" :)

Je plaatst je vraag in WL maar hier past hij niet
. Sowieso wordt er in WL een meer gedegen topicstart verwacht dan je nu hebt. Dit onderwerp zou wellicht in het subforum NSTM passen maar daar kun jij nog niet in, daarom sluit ik je topic.
Even weg gestreept wat naar mijn menig niet van toepassing is.. Maar dan kun je er wellicht nog een mooi topic van maken voordat hij gesloten zal kunnen worden.. Dit is nogal magertjes... Anders kunnen we allemaal wel kranten artikeltjes plaatsen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Inderdaad, voor nieuwstopics hebben we een ander forum waar je naar alle waarschijnlijkheid binnenkort toegang tot zult verkrijgen. Voorlopig doe ik deze echter op slot.

@rieshjart: wannabe modgedrag wordt niet op prijs gesteld

Dit topic is gesloten.