Moederbord retour

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10-2025
Tijdje geleden bij mij (al jaren) vaste leverancier moederbord processor en geheugen besteld.
Het moederbord beviel niet zo goed , dus ik gebeld of ik retour kon sturen.
Ja hoor was geen probleem , dus ik meteen een ander besteld.
Na 3 dagen kreeg ik telefoon van de leverancier met de mededeling dat er pennetjes verbogen waren op de socket.
Weet zeker dat dat niet het geval bij verzending,maar heb geen poot om op te staan.
Kon foto's krijgen en die kwamen ook SUPERWAZIG was niks op te zien.
Begin te proeven dat dit expres is gedaan , omdat het een geopende verpakking was.
Koop al jaren bij die firma maar daar haal ik dus niks meer.
En als ik zo rondlees schijnt dit een trend te zijn bij leveranciers.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-01 00:26

Ardana

Mens

Wat is de discussie nu dan? Want dat haal ik er echt niet uit.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05
De bewijslast ligt als ik mij niet vergis bij hun. Zoek maar eens hier op het forum er zijn soortgelijke gevallen.

Daarnaast les voor de volgende keer, foto maken van de situatie voor het met de post gaat.

discogs

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11-2025
Ja, volgens mij ligt binnen de eerste 6 maanden de bewijslast voor dergelijke garantieclaims bij de leverancier. Maar als de leverancier volhoudt dat jij een nieuw (in de verpakking) moederbord hebt gehad en vervolgens met verbogen pennetjes retour kreeg van jou heb je geen poot om op te staan. Sterker nog, omdat je aangeeft het moederbord daadwerkelijk te hebben gebruikt hebben de pinnetjes dus wel degelijk recht gezeten, anders was gebruik vanaf het eerste moment al niet mogelijk geweest. Kortom, je staat erg zwak...

Verwijderd

Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar tel even tot 10 voordat je een topic opent. Doe even wat research over hoe te handelen en als je hierover nog concrete vragen hebt, dan staat het je vrij om een nieuw topic te openen. Zorg er wel voor dat het geen rant wordt, want dan gaat ie net als deze op slot :)

Dit topic is gesloten.