Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung HDTV herkent HP elitebook 8540p niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn HP Elitebook 8540p met de displaypoort -> hdmi1/dvi op de Samsung UE32d5000 tv aansluiten.
De allereerste keer toen ik hem aansloot ging het meteen goed (op een normale hdmi input van de TV terwijl volgens samsung het moet met de hdmi1/dvi), alleen toen ging ik rommelen met de instellingen zodat de TV het 2e beeldscherm werd en niet op beide schermen hetzelfde werd weergegeven.
Na dit gerommel zegt de TV steeds dat er geen signaal is, de laptop herkent het scherm wel. Maar op de laptop staat dat er een analoog beeldscherm is, dus ik vermoed dat die staat ingesteld op de VGA out van mijn laptop en dus niet de digitale variant. De uitvoer voor het 2e scherm staat ook nog eens op 85 Hz wat ook op een analoog signaal duidt.
Nu mijn vraag, hoe kan ik instellen dat mijn laptop de beelden uitvoert door de displayport? Of is er iets anders wat ik helemaal verkeerd doe, alvast bedankt voor alle hulp.