Eigen links in Nautilus sidebar om snel te kunnen navigeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben webdeveloper en gebruik sinds 2 weken exclusief Linux. Het is aleen lastig om snel te kunnen navigeren. GNOME-3 en Nautilus helpen daar weinig bij.

Ik zou graag eigen links willen kunnen make in de Sidebar, enig idee of dat mogelijk is en hoe ik dat zou kunnen realiseren?

Het alternatief is gewoon enorm veel snelkoppelingen maken (ctrl+alt+1, ctrl+alt+2, ctrl+alt+a/b/c e.d.)en die uit mijn hoofd leren. Ik open elke dag enorm grote aantallen verschillende bestanden en mis de optie om in Nautilus snel te kunnen klikken op specifieke mappen. Ik zou er graag:
Dropbox - /home/developer/Dropbox
Websites - /home/developer/Dropbox/Websites
0900alternatef - /home/developer/Dropbox/Websites/0900alternatief.net/dev/app
En nog een lijst van andere mappen waar ik in kom.

Zeker bij de websites is het typen gewoon echt enorm lang en ik wil graag snel veel verschillende bestanden kunnen openen. Ik ben nog niet zo lang overgeschakeld en een paar tips van power-users over efficienter/sneller werken zouden zeker welkom zijn!

Afbeeldingslocatie: http://images.codepad.eu/vi-lKrDIt.png
Ik zou dus graag naast Apparaten, Computer, Netwerk nog een eigen 'Snelkoppelngen' hebben met eigen snelkoppelingen naar mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Bladwijzers -> Bladwijzer toevoegen, en ze komen ook links te staan (en ook met file open dialog etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Erg dom! Heel erg bedankt :)