Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste Tweakers,

Ik loop er al een tijdje tegenaan te hikken, maar ik kom er niet uit. Ik heb een iMac model 2009 (uit mn hoofd gezegd) met 2.8GHz i7, 16GB RAM, Kingston V+100 256GB en de bekende ATI 4850. Tijdens mn Snow Leopard periode heb ik succesvol een Win7 x64 partitie gehad. Na de upgrade naar Lion werkte die partitie helaas niet meer. Ok geen man overboord, gewoon even opnieuw installeren :)

Bootcamp partitie gedelete, ruimte toegevoegd aan OSX partitie en Boot Camp assistant gestart, Bootcamp partitie compleet. Booten vanaf Win7 DVD (heb ik vorige keer ook gebruikt, ook voor een Win7 pc) gaat prima, totdat er bestanden moeten worden gecopyed vanaf de DVD.

Hij blijft op 0% staan en de installatie stopt dan totdat er een foutmelding komt dat bestanden niet gevonden kunnen worden...

Wat heb ik geprobeerd?
-PRAM reset
-SMC reset
-Schijfcontrole (ok)
-Andere Win7 DVDs gedownload (met en zonder SP1)
-Bootcamp assistant starten, partitioneren, machine uitzetten. Booten vanaf Win DVD

Ik heb tot nu toe geen vergelijkbare zaken gevonden :?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Formatteer je nog wel de bootcamp partitie in de W7 installatie?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Jazeker, vergeten erbij te zetten voor de zekerheid. Al zou dat ook wel duidelijk moeten zijn als ik al vaker Bootcamp heb gebruikt. Goede vraag nevertheless!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.deelen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-03-2024
Brand de Windows 7 dvd nog een keer op de laagste snelheid. Heb dit probleem vaker gehad en dit loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm dat is nog een ideetje, vanavond even proberen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
En p.deelen had inderdaad de oplossing! Wel erg vreemd omdat ik wel vaker die disc heb gebruikt (ook bij mn laatste keer installeren toen ik Snow Leopard voor zover ik nog weet).

Kan een slotje op

Instagram / YouTube

Pagina: 1