Microsim bestellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 13:21
Hallo allemaal,

Ik ben van plan een iPhone 4 van iemand over te kopen. Nu heb ik op dit moment een HTC Legend met een abbonnement van Hi. Nu heb ik een microsim nodig voor de iPhone, maar er zit een gewone sim in mijn Legend. Kan ik nu ergens een microsim kopen en dan activeren op de Hi site zodat ik vrolijk kan werken op mijn iPhone met mijn huidige abbo, of gaat dit niet werken?

Alvast bedankt.

Mvg,

Jop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je kan naar de Hi winkel gaan en daar 1 halen.

Dat had de klantenservice je ook wel kunnen vertellen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Vaak kun je ook je simkaart wel op maat laten knippen bij een winkel. KPN/HI rekent soms kosten voor een simwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Of je gebruikt een schaar, of zo een: http://www.dealextreme.co...apple-ipad-iphone-4-41275

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Ik heb liever gewoon een micro-sim dan dat ik hem zelf knip:) Bedankt in ieder geval voor de reacties, ik zal vanavond is even bellen of ze me er een kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je kan ook even met de fiets/bus/auto/benenwagen naar een Hi winkel gaan, is zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Probleem is dat ik door de weeks niet voor 6 uur thuis ben, en dus de meeste winkels al dicht zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wanneer je toch gewoon een nieuwe micro-sim kan halen bij zo'n winkel. Dan loop je toch geen enkel risico om er zelf even met een templateje van het net de schaar er in te zetten? Worst case mol je hem en haal je gewoon een nieuwe?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• joskuiper
  • Laatst online: 01-10 15:40

joskuiper

PapaCooper

Ik begrijp uit bovenstaande berichten dat ik bij de HI winkel dus zo een microsim kan ophalen, maar kan dat ook als ik mijn huidige nummer wil behouden?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:15
Ja

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
je kunt ook een microsim halen (kostte mij niets bij Hi) en een adapter naar gewone sim, kun je m gewoon in een andere telefoon gebruiken.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59
Ik moest 17 euro ex btw betalen voor een microsim via de Hi klantenservice. Lijkt er dus op dat als je hem ophaalt in een winkel, je goedkoper uit bent.

PSN: Sluuz

• joskuiper
  • Laatst online: 01-10 15:40

joskuiper

PapaCooper

Heb er net één opgehaald in de winkel, maar kostte ook €20.00 (incl. BTW).
Wel gelijk nummer meegenomen, duurde paar minuten en de micro-sim was actief.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had je ook wel een micro sim cutter kunnen verstrekken, was je goedkoper uit dan 20euro
Pagina: 1