Beste Tweakers,
Ik ben niet alleen radeloos, tevens voel ik mij hulpeloos..
Korte omschrijving van mijn probleem:
Nadat een Samsung Service Centre in mijn woonplaats mijn gebrickte Galaxy Gio weer tot leven heeft gewekt houd ik toch nog enkele problemen.
1. Downloaden uit de Android Market lukt niet meer.
2. Google Talk kan niet inloggen.
Google heeft me een beetje geholpen door te vertellen dat de problemen met elkaar verband houden. Omdat GT niet kan inloggen, kan de Market dat ook niet. Dat heb ik hier kunnen lezen:
Google Talk: De oorzaak van jouw downloadproblemen (Android)
Dus wil ik van dat Google Talk af. ik gebruik het niet, ik heb het nooit gebruikt en ik wil het niet gebruiken!
GT probeert zelf automatisch in te loggen. Niet erg, als ik het maar kan uitzetten. Dat zou moeten kunnen bij de opties die je in het programma kunt benaderen. Helaas moet het progje eerst zijn ingelogd voordat je bij de opties in het menu kunt komen. Dat inloggen lukt niet dus.........
A. Het lukt me niet om Google Talk los te koppelen van mijn Gmail-account.
B. Het lukt me niet om Google Talk uit te schakelen in mijn Android-toestel.
C. Hierdoor werkt de Android Market (vermoedelijk) niet.
D. Ik wordt er een beetje gek van..
Aanvankelijk werkte alles probleemloos. Omdat tijdens een firmware-upgrade de verbinding tussen SAMSUNG KIES en de Gio verbroken werd (door het programma KIES, nota bene!) was de telefoon naar de filistijnen. De huidige software versie (Door SSC geïnstalleerd) is 2.3.3 Gingerbread.
Het volgende heb ik zelf al gedaan:
- Fabrieksinstellingen had ik terug gezet.
- Micro-SD-kaart geformatteerd
- Cache geleegd van de Market-app
- ..
Ik ben ten einde raad. Volgens mij heb ik alles geprobeerd: van heel Google downloaden tot en met het Tweakers Forum. Ik hoop écht dat jullie een idee hebben hoe ik van dit probleem met Google Talk af kom..
Ik ben niet alleen radeloos, tevens voel ik mij hulpeloos..
Korte omschrijving van mijn probleem:
Nadat een Samsung Service Centre in mijn woonplaats mijn gebrickte Galaxy Gio weer tot leven heeft gewekt houd ik toch nog enkele problemen.
1. Downloaden uit de Android Market lukt niet meer.
2. Google Talk kan niet inloggen.
Google heeft me een beetje geholpen door te vertellen dat de problemen met elkaar verband houden. Omdat GT niet kan inloggen, kan de Market dat ook niet. Dat heb ik hier kunnen lezen:
Google Talk: De oorzaak van jouw downloadproblemen (Android)
Dus wil ik van dat Google Talk af. ik gebruik het niet, ik heb het nooit gebruikt en ik wil het niet gebruiken!
GT probeert zelf automatisch in te loggen. Niet erg, als ik het maar kan uitzetten. Dat zou moeten kunnen bij de opties die je in het programma kunt benaderen. Helaas moet het progje eerst zijn ingelogd voordat je bij de opties in het menu kunt komen. Dat inloggen lukt niet dus.........
A. Het lukt me niet om Google Talk los te koppelen van mijn Gmail-account.
B. Het lukt me niet om Google Talk uit te schakelen in mijn Android-toestel.
C. Hierdoor werkt de Android Market (vermoedelijk) niet.
D. Ik wordt er een beetje gek van..
Aanvankelijk werkte alles probleemloos. Omdat tijdens een firmware-upgrade de verbinding tussen SAMSUNG KIES en de Gio verbroken werd (door het programma KIES, nota bene!) was de telefoon naar de filistijnen. De huidige software versie (Door SSC geïnstalleerd) is 2.3.3 Gingerbread.
Het volgende heb ik zelf al gedaan:
- Fabrieksinstellingen had ik terug gezet.
- Micro-SD-kaart geformatteerd
- Cache geleegd van de Market-app
- ..
Ik ben ten einde raad. Volgens mij heb ik alles geprobeerd: van heel Google downloaden tot en met het Tweakers Forum. Ik hoop écht dat jullie een idee hebben hoe ik van dit probleem met Google Talk af kom..
[ Voor 4% gewijzigd door jandewit op 03-10-2011 21:47 ]
Word een expert in het gebruik van Microsoft Word! www.jjdewit.nl