Toon posts:

Hoe regel je Bass en Treble bij de DMX?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe regel je Bass en Treble bij de DMX?

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 22:43
Bij equalizer misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Kon geen equalizer er in vinden en had gehoord dat deze kaart meer mogelijkheden had dan de live.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Bij het DMX control panel staat toch echt een Equalizer. Misschien moet je deze nog ff installeren?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
Misschien had hem even in mijn oude pc gezet en even een snelle install gedaan, mijn nieuwe komt de 22e. Maar hoe het precies zou moeten geen idee.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Die equalizer werkt volgens mij (met de oude drivers) alleen voor de digitale uitgang, tenminste op mijn nieuwe pc kan ik absoluut niet bass entreble regelen? Er moet toch wel een extern equalizer progje zijn ofzo die dat kan. Bijv Winamp heeft een werkende equalizer, maar die "equalized" alleen voor mp3. Ik heb nog niet de nieuwste drivers geinstalled (die inmiddels ook weer paar maanden oud zijn) omdat ik eigenlijk neit van hun bestaan afwist en nu kan ik niet proberen want mijn PC doet het ff een weekje niet....

Ik heb labtec boxen erbij dus hardwarematig bass en treble regelen is onmogelijk voor mij ;(

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Als je de drivers goed installeerd, dan hoort ie toch te komen als je volumeregeling opent ... ??

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ik werk me DMX control Panel, komt vanaf de CD dus dat heeft dacht ik niets te maken met hoe oud de drivers zijn...

en hij equalized echt alles, niet alleen de digitale uitgang.

Ik heb nu DMX control Panel in de opstarten staan en de windows volume regeling weergave in de sys.tray uitgezet, nu staat er dus alleen een DMX Comtrol Panel logootje in.

.... !!! ow shit wacht ff! DMX of DMX Xfire 1024? Sorry, welke bedoel je nu? Ik heb het namelijk de Xfire... :D

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00
kijk gewoon effe op de site van terratec die hebben de aparte control panel staan daar

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
ow sorry ik had het over de DMX XFire 1024 btw
uhmmm bij mij deed die equalizer in de control panel niet bijster veel moet ik zeggen, en ik had alles goed ingesteld (ja de equalizer was ge-enabled enzo ;P)
nou ja als mijn PC het weer doet zal ik ff die nieuwe WinME drivers installen, misschien dat het daaraan lag...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Pagina: 1