Ik heb wat advies nodig, ik wil graag een aantrekkelijke website en ik heb allemaal verschillende content management systemen gebruikt met flink wat thema`s.
Maar met geen enkele werd ik tevreden:
Joomla: Teveel rommel
CMS Made simple: Vind ik niet fijn werken
Zikula: Te weinig 3rd party support, voor de rest perfect maar helaas een afvaller door gebrek aan rijk-gevulde extensiedatabase!
TYPO3: Te ingewikkeld, vaak errors.
Ben helaas geen ster in webdesign en in css&html faal ik
(php dan weer niet)
Nu zoek ik een cms(of iets anders wat als frontpage kan dienen, is voor een soort portofolio) met de volgende eisen:
Wil namelijk een simpel ogende, maar mooie website die zonder teveel designkennis in elkaar kan worden gezet.
Maar met geen enkele werd ik tevreden:
Joomla: Teveel rommel
CMS Made simple: Vind ik niet fijn werken
Zikula: Te weinig 3rd party support, voor de rest perfect maar helaas een afvaller door gebrek aan rijk-gevulde extensiedatabase!
TYPO3: Te ingewikkeld, vaak errors.
Ben helaas geen ster in webdesign en in css&html faal ik

Nu zoek ik een cms(of iets anders wat als frontpage kan dienen, is voor een soort portofolio) met de volgende eisen:
- Gratis
- Eenvoudig uit te breiden
- Veel 3rd party support
- Eenvoudige styling(zo min mogelijk javascript en geen ingewikkelde css-stylesheets)
- Niet compleet onoverzichtelijk zoals joomla!
- Optioneel:Geen flash, wel html5 en css3(IE 7 en lager mogen van mij de prullebak in)
Wil namelijk een simpel ogende, maar mooie website die zonder teveel designkennis in elkaar kan worden gezet.
offtopic:
Zijn er trouwens meer programmeurs die goed kunnen programmeren maar nauwlijks kunnen ontwerpen?
Zijn er trouwens meer programmeurs die goed kunnen programmeren maar nauwlijks kunnen ontwerpen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 20:03 ]