Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:07
Om het leven van de gemiddelde wp7 user wat verdraaglijker te maken ben ik de laatste tijd bezig met lijstjes.
Ik dacht aan dingen als:

•-Om je pas geschreven tekst te verbeteren moet je je vinger op de tekst houden tot er een cursor streep boven je vinger verschijnt die je makkelijker tussen de letters kan zetten.
-•Druk op de zoek button om daarna bij Bing op het oogje te klikken op codes te scannen of tekst, als je tekst scant kan je ook die tekst op een prachtige manier te vertalen.
-•Houd de backbutton ingedrukt om het fast app switch menu te bereiken.
-•Als je muziek luistert moet je naar je avatar gaan in de games hub, die gaat dan dansen
-• Pin jezelf vast aan je homescreen om alle updates over jou te zien gelijk op die tile ( werkt ook voor andere mensen)
-• Battery saver staat standaard niet aan, om aan te zetten ga je naar instellingen. Echt een aanrader!
•-Als je een letter langer ingedrukt houd, komen er vreemde letters die je kan invullen, denk aan accenten etc.
•-Om apps of games op je start screen zetten of wil de-installeren of andere opties houd de naam lang ingedrukt en de opties verschijnen vanzelf, dit geldt ook voor vele andere dingen.
-•Om dingen bij je keyboard te zetten zoals auto correct dan ga je naar settings en daarna naar keyboard settings dan druk je op Dutch en zie daar allemaal opties.

Is nog maar weinig, maar graag toevoegingen.
Zoek je wat? Post het en hopelijk zal je oplossing hier verschijnen!
Met o.a. Dank aan MarluXiaXI en mpknoppert

[ Voor 59% gewijzigd door StrongArmLance op 03-10-2011 21:48 ]

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Prima idee! maar ik denk dan wel dat de TS mooier moet worden gemaakt ;)
Hier nog een paar:

- als je muziek luistert moet je naar je avatar gaan in de games hub, die gaat dan dansen :P
- Pin jezelf vast aan je homescreen om alle updates over jou te zien gelijk op die tile ( werkt ook voor andere mensen)
- Battery saver staat standaard niet aan, om aan te zetten ga je naar instellingen. Echt een aanrader!

• StrongArmLance
MarluXiaXl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:03:
Prima idee! maar ik denk dan wel dat de TS mooier moet worden gemaakt ;)
Hier nog een paar:

- als je muziek luistert moet je naar je avatar gaan in de games hub, die gaat dan dansen :P
- Pin jezelf vast aan je homescreen om alle updates over jou te zien gelijk op die tile ( werkt ook voor andere mensen)
- Battery saver staat standaard niet aan, om aan te zetten ga je naar instellingen. Echt een aanrader!
kan jij daarmee helpen? Dat gaat mij echt niet lukken ;( sorry, ja of je moet even zeggen hoe!

• mknoppert
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-11 00:24
Welke voor mij erg goed was om te weten. Als je vreemde tekens op een letter wil hebben. Je drukt bv. de e wat langer in en je krijgt alle mogelijkheden.

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Leuke tips!

Misschien niet geheel correct om in dit topic te vragen maar ik kan nergens vinden waar ik de autocorrect voor spelling kan aanzetten. Het antwoord zou voor mij een mooie tip zijn dus misschien ook voor anderen en daarom misschien toch in deze thread op z'n plaats zijn.

• nodog
Trouwens nog een tip voor Optimus 7 gebruikers:

- Sinds Mango kun je de telefoon aanzetten met de windowsknop op de voorkant ipv dat lastige knopje bovenop.

• StrongArmLance
nodog schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:59:
Leuke tips!

Misschien niet geheel correct om in dit topic te vragen maar ik kan nergens vinden waar ik de autocorrect voor spelling kan aanzetten. Het antwoord zou voor mij een mooie tip zijn dus misschien ook voor anderen en daarom misschien toch in deze thread op z'n plaats zijn.
naar settings dan keyboard, dan op keyboard settings dan op Dutch en dan kan je dingen aanvinken

• nodog
kristan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:06:
[...]

naar settings dan keyboard, dan op keyboard settings dan op Dutch en dan kan je dingen aanvinken
Megadank, je moet er maar opkomen. ;-)

• StrongArmLance
nodog schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Megadank, je moet er maar opkomen. ;-)
Ja ik wist het dus ik denk ik zoek het even op en was het alweer kwijt, onhandig gedaan van MS, dank voor de opmerking staat inmiddels op de lijst!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Jongens, goed bezig, maar we hebben nog steeds een FAQ in aanbouw. Die is al voor een heel groot deel klaar (uitgebreide beschrijving van WP7 o.a), maar heeft met name nog een goed FAQ gedeelte nodig.

Om versplintering van informatie te voorkomen zou het wat mij betreft dan ook handig zijn als TS en eventueel andere gegadigden aangeven dat ze co-auteur willen worden van Windows Phone FAQ -work in progress-. Dan kan dat ding op korte termijn ook neergezet worden op de plek waar het hoort.

Jullie kunnen je melden via DM bij mij! Alvast hartelijk dank!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• StrongArmLance

[ Voor 100% gewijzigd door StrongArmLance op 07-10-2011 13:39 ]

Pagina: 1