Beste lezers,
Ik wil deze week een MBP 13" gaan halen.
Nu hik ik tegen 2 dingen aan.
1. Het geheugen 4gb zal voor mij te weinig zijn (grafisch werk en virtuals)
2. Apple Care ja of nee
1. Ik ben zelf systeembeheerder en ik ben er niet vies van om in computers te sleutelen, een macbook zal niet anders zijn als andere laptops en mocht ik er niet uitkomen is er ifixit.
Maar nu loop ik tegen het stukje aan van welk geheugen moet ik nu bestellen voor me macbook pro.
En hoe zit het met de garantie als ik me mac opendraai?
2. is het handig om bij een mac direct een apple care plan te nemen.
Of kun je dit in het eerste jaar nog op een willekeurig moment doen.
Ik neem aan dat zodra er iets stuk gaat dat het natuurlijk binnen een jaar kosteloos wordt verholpen of is dit alleen met een Care plan.
Een macbook pro met 8 gb en care plan met een sleeve gaat me bij me locate amac dealer 1428 euro kosten.
Ik weet zeker dat het goedkoper is om hier zelf het geheugen in te zetten als ik het apple care plan niet nodig heb.
Want als ik me MBP wou met care plan dan was het geheugen gratis.
Ik hoor graag wat jullie zouden doen.
Ik wil deze week een MBP 13" gaan halen.
Nu hik ik tegen 2 dingen aan.
1. Het geheugen 4gb zal voor mij te weinig zijn (grafisch werk en virtuals)
2. Apple Care ja of nee
1. Ik ben zelf systeembeheerder en ik ben er niet vies van om in computers te sleutelen, een macbook zal niet anders zijn als andere laptops en mocht ik er niet uitkomen is er ifixit.
Maar nu loop ik tegen het stukje aan van welk geheugen moet ik nu bestellen voor me macbook pro.
En hoe zit het met de garantie als ik me mac opendraai?
2. is het handig om bij een mac direct een apple care plan te nemen.
Of kun je dit in het eerste jaar nog op een willekeurig moment doen.
Ik neem aan dat zodra er iets stuk gaat dat het natuurlijk binnen een jaar kosteloos wordt verholpen of is dit alleen met een Care plan.
Een macbook pro met 8 gb en care plan met een sleeve gaat me bij me locate amac dealer 1428 euro kosten.
Ik weet zeker dat het goedkoper is om hier zelf het geheugen in te zetten als ik het apple care plan niet nodig heb.
Want als ik me MBP wou met care plan dan was het geheugen gratis.
Ik hoor graag wat jullie zouden doen.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?