Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
misschien dat iemand hier dit volgende weet;
in mijn touchscreen zit een grote vochtplek, waardoor mijn hele touchscreen het niet meer doet.
weet iemand hoe dit verholpen kan worden en wat dat dan kost.
mvg

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 18:52
Lees de eisen is door waar een topic aan moet voldoen, want de jouwe komt niet eens in de buurt.

Begin bijvoorbeeld is met je type telefoon (htc ?????)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ja, binnenwerk vervangen.
Je kan alleen het scherm vervangen maar je loopt altijd het risico dat de printplaat e.d. op den duur ook last krijgen van oxidatie.
Let wel op dat dit een duur geintje gaat worden, want in 99 % van de gevallen komt schade als gevolg van vocht voor eigen rekening.

Edit; en wat degene boven mij zegt; volgende keer even wat meer tijd steken in je TS.
Dit is wel heel karig en komt op ons neer alszijnde; "hier is mijn probleem, los het maar voor mij op"

[ Voor 24% gewijzigd door Switchie op 03-10-2011 17:56 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sowieso telefoon uitzetten en in een warme, droge omgeving leggen, kijken of het vocht verdampt en de vochtplek verdwijnt en of de contacten van het touchscreen weer 'herstellen'.

Mocht er een productiefout zijn waardoor de vochtplek ontstaan is, dan kun je hoogstwaarschijnlijk garantie claimen, afhankelijk van (leeftijd van) het toestel. Is het door eigen toedoen (in een bak water laten vallen), dan zal het touchscreen gedeelte vervangen moeten worden en mag je zoals al gemeld zelf voor de eigen rekening opdraaien en is het vaak verstandiger gewoon een nieuw toestel te halen.

@arvidbeheerder, er zit niet voor niets linksbovenin een TR-knopje

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

arvidbeheerder was mij net voor. Begin eens met De regels voor dit forum te lezen. Daarin staat dat we onder andere verwachten dat je aangeeft over welk toestel het gaat, wat je zelf onderzocht heb en waarom je desondanks al dat harde werken er toch niet uit komt.

Jouw post getuigt van 0% eigen inzet. Probeer eens de helpdesk van je toestel te bellen, want GoT is dat in ieder geval niet. Dit topic gaat dus op slot!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.