USB 3.0 faal 1e klas

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views

• espex87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-01 15:13
Nu heb ik al weer sinds augustus een nieuwe pc met uiteraard USB 3.0. Ook krijg je dan een USB 3.0 bracket zodat je voor in de kast USB 3.0 kan krijgen. Dan komt het, de USB 3.0 connector op het moederbord. Deze klikken niet vast en gaan 10 x gemakkelijker los dan dat ze blijven zitten.

Iemand anders hier last van? Als ik de pc weer eens open heb gehad is die kabel altijd, zonder direct contact weer los geschoten...

Tip voor USB 4.0: Zorg dat je net zo als de power-connectors vast haakt!!!!! :( :( :( :( :(

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Dan pak je een stukje plakband en dan..... (als je er niet uitkomt, wil ik wel verklappen wat de mogelijkheden van een stukje plakband zijn). :X

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
En dat is een faal van specifiek usb 3.0 en niet van de fabrikant zelf?

• espex87
Arunia schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:58:
En dat is een faal van specifiek usb 3.0 en niet van de fabrikant zelf?
Yes, 5 verschillende mobo's. Asrock, asus, msi en gigabyte gezien die het allemaal net zo doen. :P

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Net zoals SATA en SATA stroomkabels, ook altijd feest.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• espex87
RoadKill21 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:57:
Net zoals SATA en SATA stroomkabels, ook altijd feest.
Hmm... bij sata kabels heb ik van die ijzeren beugels die je moet indrukken om eruit te klikken. Dus die schieten bij mij echt niet los. Sata stroomkabels ook niet echt. Geen enkele kabel, behalve dus die USB 3.0 slot, vaak blauw van kleur en 12 pins ofzo?

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Reepje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:55:
Dan pak je een stukje plakband en dan..... (als je er niet uitkomt, wil ik wel verklappen wat de mogelijkheden van een stukje plakband zijn). :X
Pattex. Never leave home without it! :)

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:00
Duct tape het gewoon vast en wachtt op usb 3.1;) of thunderbolt.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit topic gaat werkelijk nergens heen, dit lijkt meer op een ranttopic. Het is de bedoeling om discussies te houden op een forum, dit lijkt er totaal niet op. De start post bevat eigenlijk ook weinig zinnigs, niet meer dan alleen een klachten regen en niets opbouwents. Met andere woorden deze gaat op slot.

[ Voor 22% gewijzigd door _Dune_ op 04-10-2011 00:15 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.