Wifi werkt niet vanwege publieke hotspot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Ik ben laatst op Schiphol geweest en ik heb daar ingelogd op de hotspot van KPN.
Nu heb ik een extreem vervelend probleem. Mijn laptop wil niet meer verbinden met het internet op het thuis netwerk. Windows 7 geeft aan dat er log-in informatie nodig is, dit klopt niet. Bij alle websites die ik intype wordt er automatisch "/login.cgi" achter gezet.

Ik kan niet meer internetten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Staan je DNS servers misschien verkeerd ingesteld? Anders de machine een keer rebooten en zorgen dat alles op automatisch staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Is er soms ook een publieke KPN hotspot bij jou in de buurt? Dan zal je laptop daar automatisch weer verbinding mee maken.
Bij je verbindingen kan je zien welke hij allemaal heeft onthouden. Gooi daar je KPN verbinding uit en als het goed is moet alles dan weer normaal werken.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Zit er een hotspot bij je in de buurt? :P Laatst nieuw verbonden netwerk blijft de favoriet namelijk.

E-Vix :(

[ Voor 5% gewijzigd door Noxious op 03-10-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Al 3 keer gereboot. Mijn thuisnetwerk heb ik ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Verder ligt er geen KPN hotspot in de buurt.

[EDIT]
Het probleem heeft zich miraculeus opgelost.
Alsnog bedankt :S

[ Voor 22% gewijzigd door LongBowNL op 03-10-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
De browsercache clearen is ook altijd een goed idee. Wel vreemd dat er nog steeds wordt aangegeven dat er inloggegevens vereist zijn (in de aanname dat het over het Windows 7 ballonetje gaat met "Er zijn mogelijk extra inloggegevens voor dit netwerk vereist").

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1