Half-Life ?

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb bij de bibliotheek Half-Life gehuurd en ik vindt het er wel tof uit zien.En ik wil
Counterstrike ook eens spelen maar daarvoor heb je dus half-life nodig nou wil ik Half-life aanschaffen (niet kopieeren dus)had ik wel kunnen doen maar dat doe ik niet.
Ik ga aanstaande maandag op vakantie en wil ik kijken op schiphol of ze hem daar hebben,maar nou is de vraag naar welke Half-life kan ik het beste zoeken om te kopen.Er zijn geloof ik nog al wat versies of heb ik het verkeerd.Die ik gehuurd hebt is met een roode kaft en is van 1998.

Verwijderd

Je kan tegenwoordig ook een versie kopen met CS erbij op cd, maar eigenlijk maakt het nix uit. CS is en blijft gratis te downloaden.
Het scheelt alleen wel een download van bijna 100 mb, maar ik zou gewoon kijken welke het goedkoopst is.

edit:

Alle updates van Half life zijn ook gratis te downloaden dus dat maakt ook nix uit

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

maar koop gunman niet en opsion force (typo maar weet het ff niet meer hoe je het schrijf)

dit zijn namelijk uitbreidingen van HL (HL betekend dus Half Life)

nu word ook ops samen met HL geleverd volgens mij zag ik h'm liggen bij dynabyte in alphen aan den rijn
probeer het ff bij jouw dynabyte in de buurd

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 00:37 schreef Bass64 het volgende:
maar koop gunman niet en opsion force (typo maar weet het ff niet meer hoe je het schrijf)

dit zijn namelijk uitbreidingen van HL (HL betekend dus Half Life)

nu word ook ops samen met HL geleverd volgens mij zag ik h'm liggen bij dynabyte in alphen aan den rijn
probeer het ff bij jouw dynabyte in de buurd
Oposing force :)
Deze zijn ook gratis te downloaden, dus let op dat je niet extra betaald voor iets dat je gratis kan krijgen.

Verwijderd

Bij de Free Record Shop hebben ze Half-Life en alle ad-ons voor geloof ik f 59,-. En dan heb je alles (3 games).
Niet te duur vind ik!!!!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op woensdag 21 maart 2001 00:46 schreef swiftglx het volgende:
Bij de Free Record Shop hebben ze Half-Life en alle ad-ons voor geloof ik f 59,-. En dan heb je alles (3 games).
Niet te duur vind ik!!!!
Precies. Dit heet Half-Life Generations.
Onthoud die naam, daar moet je voor gaan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Half-Life Generations Als ik hem tegenkom volgende week maandag dan koop ik hem.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 10:25
Toevallig heb ik gister Half-Life generations gekocht.

Het zijn dus 3 cd's. Eentje met HL, eentje met OF en eentje met CS. Maar nou heb ik dus eerst gewoon Hl geinstalled. Daarna wilde ik Cs installeren, maar dat wil hij in een andere dir doen dan Hl. Maakt dit nog wat uit of niet, word het dan nog gewoon geintegreerd met HL????

Verder vind ik de gewone HL nog steeds een supercool spel om singleplayer te doen, ik heb gister voor het eerst in een jaar ofzow die hele intro weer es ff zitte kijken, en het ziet er nog steeds supervet uit.:9

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Bij die cd waar half-life en cs op moet staan.
Staan daar dan wel de originele audio tracks op ??
(die audio is namelijk erg gaaf als je het spel normaal speelt :D )

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 00:42 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Deze zijn ook gratis te downloaden, dus let op dat je niet extra betaald voor iets dat je gratis kan krijgen.
/mierenneukmode/Opposing Force*D

Verwijderd

HL Generations bij Mediamarkt voor FL 49,95

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 10:01 schreef TheKing het volgende:

[..]

/mierenneukmode/Opposing Force*D
Shit, verbeter ik iemand doe ik het nog vaud |:(|:(
Op woensdag 21 maart 2001 12:41 schreef Dutcho het volgende:
HL Generations bij Mediamarkt voor FL 49,95
Waar zit dat :?

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 13:45 schreef Bull het volgende:
Kijk eens op www.vergelijk.nl !!
Bij PC media:
Prijs: 0.00
Verzenden: 4.50
Totaal 4.50

:):)
Das niet duur *D

• UnderFlow
  • Laatst online: 15-01-2024
Op woensdag 21 maart 2001 09:15 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Toevallig heb ik gister Half-Life generations gekocht.

Het zijn dus 3 cd's. Eentje met HL, eentje met OF en eentje met CS. Maar nou heb ik dus eerst gewoon Hl geinstalled. Daarna wilde ik Cs installeren, maar dat wil hij in een andere dir doen dan Hl. Maakt dit nog wat uit of niet, word het dan nog gewoon geintegreerd met HL????

Verder vind ik de gewone HL nog steeds een supercool spel om singleplayer te doen, ik heb gister voor het eerst in een jaar ofzow die hele intro weer es ff zitte kijken, en het ziet er nog steeds supervet uit.:9
Hij wil het in een andere directory zetten omdat het de retail versie is van counter-strike. Je hoeft niet eens halflife geinstalleerd te hebben om dan counter strike te draaien. Maar ik raad je aan als je een lekker verbinding hebt om halflife te installeren en dan de mod van internet te downloaden. De retail versie mist nl. wat maps en ze hebben de namen van de guns veranderd.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 10:25
Op woensdag 21 maart 2001 13:57 schreef Dannizman het volgende:

[..]

Hij wil het in een andere directory zetten omdat het de retail versie is van counter-strike. Je hoeft niet eens halflife geinstalleerd te hebben om dan counter strike te draaien. Maar ik raad je aan als je een lekker verbinding hebt om halflife te installeren en dan de mod van internet te downloaden. De retail versie mist nl. wat maps en ze hebben de namen van de guns veranderd.
Ok, thnx.

Ik heb trouwens wel een lekkere verbinding (kabel), maar waar kan ik die mod halen dan. Ik ben nl. niet zo thuis in die Hl en CS wereld...:?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ronald: je kunt de CS1.1 mod halen van www.counter-strike.net. Verder heb je om online te spelen (met Half-Life met of zonder mod dus...) nog de nieuwste HL update nodig (hl1106.exe). Deze kun je halen van www.halflife.net.
De retail versie mist nl. wat maps en ze hebben de namen van de guns veranderd.
Die maps kun je als aparte mappack downloaden van http://www.counter-strike.net/downloads . Die namen zijn inderdaad wel achterlijk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bass64

Bass64

Op woensdag 21 maart 2001 00:42 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

jaja warez zeker?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

is Gunman Chronocycles (ofzo) dan niet Half-Life 2 :?

even offtopic vraagje anders bevuil ik het forum: wanneer komt c&c Renegade uit

• UnderFlow
  • Laatst online: 15-01-2024
Op woensdag 21 maart 2001 20:54 schreef Bass64 het volgende:

[..]

jaja warez zeker?
Ik weet niet of opposing force ook een mod is maar er zijn veel mods voor halflife gemaakt die gewoon gratis te downloaden zijn, maar waarvan het net is alsof het gewoon een volledige game is. Zie dus counter strike. Die game kun je kopen (zit bij halflife generations en is een koopje voor 50 piek) maar je kunt em ook gratis downloaden als je halflife hebt.

• Bass64

Bass64

Op woensdag 21 maart 2001 22:02 schreef hardenberg het volgende:
is Gunman Chronocycles (ofzo) dan niet Half-Life 2 :?
ja zo kan je het wel zien ja

Pagina: 1