Toon posts:

Hd6950 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Sinds enkele dagen ben ik de Battlefield 3 demo aan het spelen en nu heb ik een "probleem"
Ik weet niet precies hoe ik dit probleem moet uitleggen maar tijdens het spelen heb ik af en toe (zeg 1x per 30 seconde) last van flikkerende beelden. Het "flikkeren" is steeds in een ander gedeelte van het scherm. Dit flikkeren had ik ook bij WoW (inmiddels 6 maanden geleden) echter alleen in het login scherm . Het enige andere spel wat ik hiernaast nog speel is League of Legends en hierbij voordoet het probleem zich niet.

Ik speel alles op maximale instellingen echter is het probleem ook bij mindere kwaliteit aanwezig en in de zelfde mate.

Ik hoop dat jullie mijn probleem begrijpen want ik vind het erg moeilijk om uit te leggen! Verder heb ik geen enkele problemen met mijn videokaart.

Greetz

Kempi

PS: Drivers heb ik al de laatste versie van.
EDIT: Het gaat hier om een Club3D variant van de HD6950

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 15:58 ]

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-02 10:13
Als standaard oplossing zou ik dit kunnen geven.

Verwijder de huidige drivers.
Start opnieuw je computer op in veilige modus.
Gebruik het programmaatje driversweeper dat haalt alle "rest" bestanden van je graphische driver eraf.
Start je computer weer opnieuw op.
Installeer de nieuwste drivers.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

Check de temps tijdens het spelen en post die hier

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-02 13:56
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:56:
PS: Drivers heb ik al de laatste versie van.
EDIT: Het gaat hier om een Club3D variant van de HD6950
Heb je de beta versie gepakt? Dus 11.10 van Catalyst (kun je oa hier vandaan halen)? Deze heeft namelijk een aantal optimalisaties voor Battlefield 3, heeft bij mij behoorlijk gescheeld (heb zelf HD6950 dirt 3 in CF). Daarnaast blijft een beta en zal het dus niet optimaal draaien en zullen glitches eerder regel dan uitzondering zijn ;).

[ Voor 11% gewijzigd door arjen9551 op 03-10-2011 16:08 ]

n.a.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nog niet te snel juichen maar volgens mij heeft de standaard oplossing van Oggy mij geholpen!

Mocht het probleem zich toch nog voordoen laat ik het horen!

Alvast bedankt!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-12-2025
Keep in mind dat het een Beta is, je weet dus niet of het aan jou ligt of aan de Beta.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem heeft zich niet meer laten zien na de clean reinstall van de drivers!

Bij deze mag er een slotje op totdat er zich ooit weer een probleem voordoet :(

Thnx all!
Pagina: 1