Prijs digitale camera bij groothandel?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb al een beetje lopen kijken voor een leuke digitale camera, maar die dingen zijn zo verrekte duur. Bijv. de Fuji Finepix 1300, in de pricewatch staat ie voor F 749,-, op www.pricewatch.com is de goedkoopste $ 177 = F 428,- en op een of andere Duitse site stond ie voor DM 535 = F 603,-

Er zit dus nogal wat verschil in. Maar wat kost zoiets nou bij een groothandel? Ik heb al wat sites bekeken, maar overal moet je inloggen :(

Als het nou heel veel scheelt, dan kan ik eens wat kennissen lief aan gaan kijken :)

(als je alleen globaal weet hoeveel % de groothandel prijs van computerzooi lager ligt dan de pricewatch prijs mag je dat hier ook wel melden hoor :P)

• Abuis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02-2022

Abuis

Welke Duitse site was dat dan??

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024
ik kan hem ff niet meer vinden, hij is hier op GoT een keertje langsgeweest.

Bij http://www.technikdirekt.de/english/ kost ie iig DM 599,-

Maar verder niemand die hier meer over weet?

Verwijderd

Camera Fuji FinePix 1300
CCD 1280 x 960, USB, SmartMedia etc. zeer mooi design!
789.00 incl. BTW (663.03 excl. BTW

die wou ik van het weekeind haleln bij funprice mja nu die pricewatch zaak goedkoper is......... en nee bij makro office centre zijn die dingen bijna niks goedkoper
en dan moet je als er wat mee loos is je kennissen weer in de kont kruipen voor garantie bon

Verwijderd

Groothandel is vaak nog duurder dan de goedkoopste die je in de pricewatch vindt, geloof mij!

Verwijderd

Is een mooie camera, heb hem vorige week ook gekocht, FL. 850,- incl extra 8 mb flash kaartje.
Ben zeer tevreden over deze cam.

Verwijderd

is er ook een nederlandse pricewatch site ??
en dan afgezien van die van tweakers

en wrom een extra flash card erbij ?? kan er zo weinig op ?

Verwijderd

D'r zit standaard 8 mb bij, en op de hoogste res. kun je dan +- 12 foto's kwijt.

Verwijderd

ah zo en zijn die flash cards duur ?

Verwijderd

Tja, zou ik thuis eens na moeten kijken, ik was in totaal fl. 850,- kwijt, cam + extra 8 mb flash kaartje.

Verwijderd

nederlandse pricewatchsite !!

www.prijsindex.net
Pagina: 1