Toon posts:

nieuwe release videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey wzzp,

Ik zat te denken om de Asus Geforce 560 TI DC Top te kopen, maar de performance van de 570 is toch wel stukken beter dan de 560 top zag ik....alleen hij is meer dan 100 euro duurder. Ik heb er geen verstand van, maar wel vreemd aangezien de processor snelheid en dergelijke van de 560 hoger ligt. Weet iemand wanneer er weer nieuwe nvidia of asus videokaarten op de markt komen, zodat deze 570 wat goedkoper wordt?

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-02 10:54

jordyktm

Catch me if you can.

k weet alleen dat de 7000 serie van AMD in opkomst is, misschien bied hardware.info meer informatie over dergelijke releases? Anders nog even wachtenn :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weet iemand wanneer er weer nieuwe nvidia of asus videokaarten op de markt komen, zodat deze 570 wat goedkoper wordt?
Ja, de marketingafdeling van nVidia en Asus. En dat is voor die bedrijven vertrouwelijke info, dus dan gaan ze het hier niet posten. Dit is koffiedik kijken voor buitenstaanders als wij, dus niet echt topicwaardig.

Los daarvan, als je ergens geen verstand van hebt, lees je in. Kom je daar niet uit, dan helpen we je graag verder, maar dat kunnen we alleen als je exact aangeeft waar je gekeken hebt en waar je vastloopt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.