Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2007 & Exchange] agenda migreren naar nieuw domein

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
na zoek werk helaas niet niks gevonden dus vandaar dit topic.

Hier op het werk hebben wij een exchange server staan welke al het mail en agenda verkeer afhandelt.
Het bedrijf heeft een nieuwe naam aangenomen en daarmee ook een nieuw domein en mail adressen.

Helaas staat er nog erg veel info in het oude domein. Is het mogelijk om in 1x alle agenda items van het ene domein naar het andere te zetten?

thanks!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Wil je nu zeggen dat je een compleet nieuw domein opgezet hebt alleen maar voor de naamswijzing?

In principe hoef je alleen maar de Exchange server te configureren voor de nieuwe naam. Vervolgens voeg je de nieuwe naam ook toe aan je Email Address Policy zodat het automatisch aan alle mailboxen toegevoegt en het adres als default gebruikt. Je gebruikers merken hier verder zelf eigenlijk niks van.

Anders moet je toch wat meer informatie geven over je Exchange infrastructuur.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Nee we hebben een nieuwe domein opgezet omdat we tijdelijk onder 2 namen opereerde (overgangs periode) maar inmiddels is alles over naar het nieuwe.

En het gaat niet zo zeer over het inrichten van een nieuw account (wat al geruime tijd geleden is gedaan) maar om het zo simpel mogelijk verplaatsen van alle agenda items naar de nieuwe agenda.

(in mijn outlook heb ik meerdere agenda's welke ik kan selecteren (van mijzelf. van de oude naam en de nieuwe naam)

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In die overgangsperiode had volgens mij Roady81's methode ook prima gewerkt. Maar dat is achteraf.
--
Low-tech methode:

Als het alleen om agenda-items en enkele accounts gaat: pak de lijst-weergave, ctrl-a en sleep/copypaste (zonodig via een PST-file).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
thanks, uiteindelijk idd maar dom gesleept en dat werkte ook :)

thanks!