Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TerrorMachine
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 13:53

TerrorMachine

- Down For Life -

Topicstarter
Tweakers,

Een paar maanden geleden ben ik mijn zakelijke Nokia N97 kwijtgeraakt.
Netjes aangifte gedaan, Sim geblokkeerd en via verzekering een nieuwe telefoon gekregen.

Nu gebruiken wij software voor de mail (Lotus Traveler) waarmee je vanaf de server een device kunt resetten.
Dit heb ik uiteraard gedaan. Want wat heeft de vinder aan mijn mail... e.d.

Maar wat blijkt, de OVI app is niet gereset. vanmorgen kreeg ik een mail dat er een aankoop is gedaan via mijn account.

Gelukkig had ik nooit Credit card gegevens doorgegeven dus het wordt ingehouden van het abbo van de vinder.

Maar wat mijn vraag is nu. Is er, nu blijkt dat iemand mijn N97 gebruikt, een mogelijkheid om het toestel op te sporen en eventueel terug te krijgen?

Alvast dank voor het meedenken.

Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 07:56

Fresh

nee is nee

Als je nog het IMEI nummer hebt van je N97 kan je van daarvan je telefoon opsporen ;)

Verwijderd

Wolfdale schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:50:
Als je nog het IMEI nummer hebt van je N97 kan je van daarvan je telefoon opsporen ;)
Onzin. Als er al iemand is die het kan, dan is het je provider, maar dan kom je weer in het privacy-geneuzel terecht.

• TerrorMachine
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10 13:53

TerrorMachine

- Down For Life -

Topicstarter
Imei nr heb ik uiteraard. (staat ook op de aangifte).

Ik vroeg me gewoon af wat er mogelijk is. Maar ik was vanmorgen blij verrast dat ik iemand nog blij heb kunnen maken met mijn N97.

Ik zag dat de app van €2,00 ingehouden zou worden van het T-Mobile account.
Ik heb zelf KPN dus ben allang blij dat ze niet op mijn kosten apps zitten te installeren. Wel meteen mijn OVI account opgezegd. Had het wel leuk gevonden als ze het telefoonnr er op hadden gezet.
Dan had ik kunnen bellen en zeggen: "He je hebt mijn telefoon!!" :)

Ik mag niet klagen......dat mag dan weer niet