Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• fedele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 16:22
Hallo tweakers,

Momenteel heb ik een probleem dat de htc hd2 niet meer opstart. Hij doet niet eens meer opladen (denk ik vanwegen geen oranje lampje)

Is het dan duidelijk dat ik een nieuwe batterij moet hebben? Of is het iets anders????

Ik heb voor dat hij dit probleem gaf windows mobile er op gezet. Toen kwam hij in het first use scherm van winmobile en toen herstarte hij hem zelf en sinds dien geen beeld meer. Ik kom ook niet in de bootloader vanwegen hij niet eens aan gaat.?

Kan dit een batterij probleem zijn of is het groter????

Fedele

[ Voor 80% gewijzigd door fedele op 03-10-2011 21:24 ]

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Je kunt de HD2 ook in bootloader mode aan je PC koppelen. Je PC herkent dan een HTC device, na de installatie van de juiste drivers (windows Update) kun je de ROM updater starten. (exe aftrappen) vervolgens zal de telefoon geupdate worden.

Het is mogelijk dat je SD kaart niet goed werkt en daardoor de update via SD niet goed werkt.

• fedele
Heb net je tip geprobeerd, Helaas niet gelukt.

Heb je misschien nog een tip???

Fedele

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Ik zou eens rondkijken op xda-developers.com en zoeken naar het restoren van een stock/factory rom voor de hd2/htc leo. Wat ik zo heb gelezen is dat het niet al te moeilijk is: het draaien van Task29 en vervolgens op de normale manier een rom van htc installeren.

Met 'Helaas niet gelukt' kunnen wij ook niet helpen. Foutmeldingen? Wat deed je wel/niet etc. Zeggen dat A niet werkt en om B vragen is vaak niet de manier om te troubleshooten.

• fedele
Momenteel lukt het mij ook niet om task29 te installeren hij blijft hangen rond de 8 %.
Het zoeken naar een recovery ga ik nu proberen. Enig iedee wie een suggestie heeft wat ik het beste kan intikken op google for xda?

• fedele
Ik ga nu de rom van xda downloaden om te kijken of versie 1.66 werkt. Iemand een tip? Moet ik hem bijvoorbeeld op SD zetten of juist niet? En via windows draaien???

Fedele

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27
Staan al deze antwoorden niet op het bijbehorende forum?

• fedele

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij is enkel een bootloader ROM en een WM ROM installeren via Windows (USB verbinding maken in bootloader mode) al genoeg om alles weer terug te zetten. (voor de nieuwe roms heb je dacht ik HSPL4 nodig).

Op XDA staat ook een simpele guide hoe je van andere rom terug kan naar willekeurige WM Rom, die volgen en alles zou weer moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2011 13:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• fedele
Heb net de rom via windows geprobeerd dat werkte niet. Ik ga het even proberen via SD

• fedele
SinergyX zou jij mij die link willen sturen? Want ik raak altijd de weg kwijt op xda vanwegen de zoveel links.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=6933055
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=621930
Dat zijn de 2 bekenste guides om dingen te installeren/deinstalleren/flashen/etc.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• fedele
Ok ik ga even kijken voor een oplossing te vinden :)

Bedankt voor je hulp :)

• fedele
Ze hebben het over activesync maar ik kan dat niet gebruiken vanwegen ik geen windows mobile heb. En windows mobile device centre vind mijn telefoon niet :(

Kon ik maar weten wat ik moest doen

• fedele
Momenteel is het mogelijk gelukt. Alleen komt er HTC in beeld en verder doet hij niets. Weet iemand wat ik moet doen???? Moet ik wachten of moet ik de rom nu via windows er op zetten????

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Jezus niet zo spammen. Gebruik de edit-functie.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Relief2009 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:09:
Jezus niet zo spammen. Gebruik de edit-functie.
Wat heeft zijn zus er mee te maken?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:57

ManiacsHouse

Scheisse!

NeHoX schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:11:
[...]

Wat heeft zijn zus er mee te maken?
Misschien is het haar telefoon?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met enkel HTC logo gok ik op een foute radio rom of SPL, let wel bij elke rom op dat je de juiste daarvoor hebt.

• fedele
Hoe kan ik daar achter komen???? BTW hij doet windowsmobile nu laden maar bij het eerste gebruik herstart hij steeds. En laad ook niet verder :(

[ Voor 10% gewijzigd door fedele op 03-10-2011 16:00 ]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mag ik vragen waarom je zo graag terug wilt naar WiMo? Android is vergeleken, stukken sneller, stabieler, en customizable...

Professioneel Heftruck Syndroom

• fedele
Omdat bij android het allemaal vast loop :(
Heb ik al geprobeerd

[ Voor 20% gewijzigd door fedele op 03-10-2011 16:03 ]

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-11 16:17
Hmm, je zou ook een andere Androidversie erop kunnen zetten, MIUI bijvoorbeeld, of CM7. Na een week wil je niet meer terug :)

edit: Hier heb je ook een custom WM6.5 rom. misschien deze proberen?

[ Voor 38% gewijzigd door Gerjannn op 03-10-2011 16:07 ]

• fedele
Ik ken Android maar bij elke rom liep hij vast en kon ik hem opnieuw opstarten. En ook in MAGLDR en CLK liep die vast. Kortom ik werdt gek en dacht dan maar terug naar windows mobile. Alleen momenteel ben ik hem opnieuw aan het reflashen naar de winmo rom maar nu doet hij niets meer :(

Ik weet echt niet wat er mis met dat ding is :@

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-11 16:17
Hier heb je ook een custom WM6.5 rom. misschien deze proberen?

• fedele
Ik ga even kijken bedankt voor al jullie hulp tweakers! :)

• fedele
Wat betekend RSA FAIL en UPDATE FAIL>??? dat komt bij het leoimg.nbh flashen op de hd2 in beeld.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@ fedele ; Als je wat posten, en je bent de laatste die heeft gereageerd in het topic, gebruik dan de "edit" knop. Je gebruikt dit topic nu als een soort van chat, dat is niet de bedoeling. Zoek eerst zelf op Tweakers (zoekvakje rechts bovenin), Google of XDA. Kom je er dan nog niet uit, post dan je vraag.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1