Voor de stichting waar ik werk zoek ik een accespoint met geavanceerde mogelijkheden.
nu gebruik ik netgear WNDR3700v2 als accespoint op een aantal locaties, we krijgen een bridge aangeboden en met deze router gebruik als acces/firewall/dhcp zelf te kunnen regelen voor de printers en andere ip gevoelige apparatuur.
nu moet ik een wifi internetcafé maken op een nieuwe locatie, en dan moet ik een paar dingen kunnen.
extra kunnen.
wat moet ie echt kunnen:
ik wil per SSID de bandbreedte kunnen regelen dat het guestnetwerk 1 mb krijgt maar de crew bv 5 mb op hun eigen SSID.
En ik moet clients kunnen blokken als iemand vervelende dingen doet.
wat zou leuk zijn als ie het kon:
en ook dat ik het guest netwerk met een schedule aan en uit kan schakelen.
en dat ik makkelijk sites kan blokkeren, liefst met een import lijstje
welke router zou ik kunnen gaan gebruiken ?
Van die home made roms ben ik niet zo fan,, die WNDR3700v2 is genoeg voor te krijgen.
nu gebruik ik netgear WNDR3700v2 als accespoint op een aantal locaties, we krijgen een bridge aangeboden en met deze router gebruik als acces/firewall/dhcp zelf te kunnen regelen voor de printers en andere ip gevoelige apparatuur.
nu moet ik een wifi internetcafé maken op een nieuwe locatie, en dan moet ik een paar dingen kunnen.
extra kunnen.
wat moet ie echt kunnen:
ik wil per SSID de bandbreedte kunnen regelen dat het guestnetwerk 1 mb krijgt maar de crew bv 5 mb op hun eigen SSID.
En ik moet clients kunnen blokken als iemand vervelende dingen doet.
wat zou leuk zijn als ie het kon:
en ook dat ik het guest netwerk met een schedule aan en uit kan schakelen.
en dat ik makkelijk sites kan blokkeren, liefst met een import lijstje
welke router zou ik kunnen gaan gebruiken ?
Van die home made roms ben ik niet zo fan,, die WNDR3700v2 is genoeg voor te krijgen.
niet gehindert door enige vorm van inzicht