Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Link in quote stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
Als een reactie op Tweakblogs met een link erin wordt gequote dan wordt de link verkort weergegeven en werkt deze ook niet meer. Je moet dan dus op zoek naar de originele reactie om de link te kunnen gebruiken.

Lijkt me niet de bedoeling.

Voorbeeldje is de reactie van Prutsels: ING Saldo bekijken op je iOS device
Hij quote het bericht van YopY en nu werkt de hyperlink niet meer.
De quote van Soluna erboven werkt weer wel...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij is bij die reactie niet de quote knop gebruikt maar gewoon de tekst van de reactie geselecteerd, gekopieerd en vervolgens tussen [quote]-tags gezet. De 'header' van het bericht ('User schreef op <datum+tijd>') is ook niet dikgedrukt en heeft geen linkje naar de originele reactie, wat met het aanklikken van de quote-knop wel het geval is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
Wiethoofd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:12:
Volgens mij is bij die reactie niet de quote knop gebruikt maar gewoon de tekst van de reactie geselecteerd, gekopieerd en vervolgens tussen [quote]-tags gezet. De 'header' van het bericht ('User schreef op <datum+tijd>') is ook niet dikgedrukt en heeft geen linkje naar de originele reactie, wat met het aanklikken van de quote-knop wel het geval is.
Crap, ik zie het nu ook. Hij heeft copy paste van de reactie erboven gedaan.

Carry on, nothing to see here.. :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

user-error dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.