Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond,

ik heb recentelijk een nieuwe case voor mijn Dell Inspiron 570
ik vond hem te klein en te weinig koeling hebben, dus heb ik een Cooler Master CM 690 II Advanced aangeschaft, plus een OCZ ModXStream Pro 500W omdat de Dell maar een PSU van 300W had.

dat heb ik allemaal overgezet, maar toen met aansluiten had ik een probleem met de FrontPanel, want bij dell is dat een grote stekker, bij CoolerMaster waren dat allemaal kleine stekkertjes, ik heb op internet en op Tweakers gekeken en heb één foto gevonden. namelijk op Intel's site. dus ik heb ze zo proberen aan te sluiten, nu doen de usb en power knop het wel, maar als ik hem af wil sluiten doet de powerknop het niet. zowel de reset knop werkt ook niet.
overig heb ik ook een probleem met het audio voorin, hij ziet het niet als er iets in zit, waarschijnlijk zit dat ook niet goed op mijn moederboard.

als er foto's moeten genomen worden kan ik dat met gemak doen, alleen even zeggen aub:)

alvast bedankt,
Xsk1lzX

PS.
als ik iets vergeten ben, dit is een van mijn eerste post dus:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

De pin layout voor frontpanel zijn niet universeel en verschilt per bord zowat... Dus je kan niet uitgaan van het schema van Intel.

Wat je kunt doen, is kijken naar de grote connector die je eerst had in de dell kast en van daar uit de pin layout herleiden door middel van de kabels die naar de knoppen / leds gaan te volgen.
Dan prik je de kleintjes van je coolermaster kast op de juiste plaats.

Over je front audio: Je hebt 2 plugs waarschijnlijk op de kabel eentje die HD-audio is en eentje die AC'97 is.
Wissel dus eens van aangesloten plug.

Of Dell heeft een eigen layout voor de front audio plug... Maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk, maar het is mogelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Swordlord op 03-10-2011 00:46 ]