Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenovo t510 Welk toetsenbordindeling heb ik ?

Pagina: 1
Acties:

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:29
Ik heb een lenovo t510 gekocht van 1 jaar oud. Nu kom ik er niet achter welke instellingen ik moet gebruiken voor het toetsenbord. Ik heb momenteel Nederlands en VS international als toetsenbordinstelling. Maar sommige toetsen werken niet goed.

Link naar foto van toetsenbordAfbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-SVkfDS3jQgI/Toi3tSBZFZI/AAAAAAAAAFo/mxx_2NDac8Y/s640/P1010250.JPG

Wie kan me vertellen welke instelingen ik moet gebruiken.

Alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vergelijk ze hiermee:
Wikipedia: Keyboard layout

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:57

Onbekend

...

Het toetsenbord staat er tussen.

Hint: Kijk eens naar de toetsen naast de L. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Volgens mij staat hij er juist niet tusssen.
Ik zou zeggen dat het deze layout is:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4f/KB_Swiss.svg/400px-KB_Swiss.svg.png
Wikipedia: Keyboard layout

In combinatie meteen handige doe-het-zelver die ze Y en Z heeft omgewisseld.

Dit is trouwens geen CSL topic maar een OH topic. Normaal zou ik een dergelijk topic op slot gooien omdat je dit soort dingen prima zelf kan vinden, maar als ik de exacte layout zelf niet eens kan vinden ... :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 21:48 ]

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:29
Darkstone bedankt. Het is inderdaad een zwitsers toetsenbord indeling. Waarbij er vijf toetsen verwisseld zijn. Met name het verwisselen van het vraagteken heeft ervoor gezorgd dat ik de layout niet vond.

Ik ben in ieder geval goed geholpen en ga nu toch maar het toetsenbord vervangen voor een VS int.vervangen.
Wat mij betreft mag er een slotje op.