Ik heb inlogproblemen met mijn mobiele telefoons. Mijn primaire gsm (SE w890) kan inloggen met Opera Mini 5.1.22296 op Tweakers.net, maar met Opera Mini 6 lukt het niet. De invulvelden voor naam en wachtwoord zijn niet zichtbaar, hetzelfde probleem had ik vroeger met andere versies van Opera Mini 5. Mijn andere telefoons die ik thuis gebruik via wifi kunnen met geen enkele versie van Opera Mini inloggen. Dit betreft Windows phones (Een bejaarde HTC en een Xperia X1).
Het probleem is dus dat de invoervelden voor naam en password niet weergegeven worden, zodat ik er logischerwijs ook niets in kan vullen.
Mijn vraag is of dit een bekend probleem is, en of dit vanuit tweakers eventueel opgelost kan worden of dat dit puur een opera mini probleem is en ik dus dikke vette pech heb.
Het probleem is dus dat de invoervelden voor naam en password niet weergegeven worden, zodat ik er logischerwijs ook niets in kan vullen.
Mijn vraag is of dit een bekend probleem is, en of dit vanuit tweakers eventueel opgelost kan worden of dat dit puur een opera mini probleem is en ik dus dikke vette pech heb.