Magic trackpad met stylus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Beste tweakers,
Ik loop tegen een kleine hindernis op, ik gebruik de Pogo Sketch pro op een Magic trackpad in combinatie met een MacBook Pro 2010. Ik wil dus met de Pogo Sketch pro pen hierop tekenen.
Op het trackpad van mijn MacBook werkt dit zonder problemen en precies zoals ik het wil. Op de Magic Trackpad daarin tegen reageert hij pas nadat het aanraak gebied groter is dan wenselijk. (lees: harder duwen)

Via Bettertouchtool heb ik bekeken of hij überhaupt wordt ontvangen, dit is in onderstaande afbeelding te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/t0rl2f.png

De pen wordt herkend en geeft dezelfde grote aan vergeleken met het beeld van de gewone trackpad. De cursor reageert hier alleen niet op.
Het probleem is waarschijnlijk de minimale grote die de software gebruikt voordat er iets gebeurt, dit is om ongewilde handelingen tegen te gaan.
Ik wil dus dit limiet verlagen of opheffen, Magic touch tool en Better touch tool bieden geen uitkomst.

Heeft iemand hier al eens mee te maken gehad of weet waar ik dit limiet kan vinden?

,Alvast bedankt

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:31
Magic trackpad of magic mouse? Want de screenshot zegt magic mouse namelijk !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Magic Trackpad
Dat is alleen van het overlay plaatje wat bepaalde gebieden aangeeft dit heeft verder niks te maken met het functioneren van het apparaat.

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB