Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop heeft accuprobleem?

Pagina: 1
Acties:

• -Gabriel-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 16:12
Help! Ik heb de ventilator van mij lenovo R61 vervangen. Laptop opengemaakt, ouwe eruit, nieuwe erin, en laptop weer dichtgemaakt. Daarna zette ik mijn laptop aan en werkte alles perfect. Het enige vreemde was dat die aangaf dat ik wel de stekker er in had, maar dat toch de accu leeg ging. Toen de accu de 0% had bereikt viel de laptop uit, ondanks dat de stekker er nog in zat. Ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer aan. Niet met en en niet zonder de accu. Het lampje van de stroom gaat ook niet meer branden wanneer ik de stekker er in doe. Hij lijkt volledig dood. Wat kan het zijn?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 20:08

SA007

Moderator Tweaking
Kan een aantal dingen zijn:
- Voeding is stuk, toevallig tegelijk met dat je de pc gerepareerd hebt (heb je een andere om te testen, evt te leen?)
- Voedingsaansluitingen zitten nog wel 's op een apart printje, kan zijn dan de stekker daarvan los is.
- Kan ook zijn dat de connector los zit op de printplaat of afgebroken is.

Hoever heb je je laptop uit elkaar gehad? Alleen wat kapjes open of is het hele moederbord eruit geweest?