Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoii

ik ga binnenkort een computer samenstellen en heb daarbij deze case gekozen: pricewatch: Sharkoon T9 Value green edition

Nou heb ik een vraagje, een paar dagen geleden heb ik een filmpje op youtube gezien over case moding
en iemand had "sound active led's " ( YouTube: sound activated Cold Cathode lights - YouTube )
Weet iemand misschien wat ik allemaal nodig heb om dit te kunnen doen?
en waar ik de benodigde spullen kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

1. Het zijn Cold Cathodes of CCFL's (dat zijn een soort van buislampen) en geen LED's
2. Zo'n kinderdisco in je kast wordt je echt beu hoor
3. Even googlen en je hebt een hoop resultaten :
http://www.highflow.nl/mo...-for-ccfl.html?$&sl=nl%27 is er een van.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltaz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09-2022
Mavamaarten schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:37:

2. Zo'n kinderdisco in je kast wordt je echt beu hoor
Wij (kennis en ik) waren er naar 10 minuten Amon Amarth (death-viking-metal) het al zeer zat. :-p Dus bij hem staat die op on. En soms tijdens games op Sound activated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf die Sunbeam Module in mijn vorige PC gehad , maar dit was echt geen succes.
Hoog bling bling gehalte voor die paar keer maar je word het echt beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb zelf ook de Sunbeam module. Vind het er wel leuk uitzien. Ik heb der 4 UV CCFL's op aangesloten die mijn waterkoeling (UV groen) doen laten knipperen.

Ik kan me wel voorstellen dat als je er bijvoorbeeld 4 blauwe CCFL's op aansluit dat het echt een discotheek word waar je niet vrolijk van word. Hoe ik het heb zie je verder geen licht buiten de case komen en dat vind ik niet storend.

Overigens heb ik 2 van deze modules. Er zit veel kwaliteit verschil in deze dingen. De eene is veel gevoeliger als de andere. Bij de eene moet ik mijn muziek echt redelijk ver open zetten wil hij reageren, bij de andere is praten al genoeg. ( ja ik weet dat je ze kan instellen maar dat maakt niet uit bij dezen )