Tweakotine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Bestje (Lieve) Adjes,

Vandaag is het mij voor de tweede keer deze week opgevallen dat mijn Tweakotine score opeens terug is gevallen met 60~100 punten, nu geef ik niet zozeer om die score maar het valt toch op als die zover terugvalt.

Ik vroeg me af hoe het komt dat dit gebeurd aangezien ik erg actief ben geweest deze week en niks wat ik zei is als slecht/ongewenst gemarkeerd door mods en andere gebruikers dus een straf of wat dan ook kan het niet geweest zijn (en dat zou ook in mijn karma te zien zijn, niet mijn tweakotine).

Alvast bedankt,

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Tweakotine geeft alleen maar aan hoe actief je bent geweest de afgelopen tijd, wat dus elke dag verandert. Als jij vorige week heel actief bent geweest en deze week iets minder actief, dan zullen er geheid wat punten weg zijn.
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 02-10-2011 19:23 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Ik was in de veronderstelling dat het werkte per kalenderweek, maar het werkt dus per 7 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Per afgelopen 7 dagen ja :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost