Geektools problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 12:37
Laatst geektools eens geprobeerd.

Aardig programmaatje, kun je je desktop leuk mee aankleden. Vraag me af hoeveel invloed het heeft op system performance maar dat zal ik in de loop van de tijd eens onderzoeken. Echter loop ik tegen het volgende aan:

Een widget met tijd en/of datum was geen probleem, verliep vlekkeloos. Toen ik een script probeerde te maken die song info van iTunes zou halen, begon Geektool vreemd te doen. Ten eerste deed de iTunes-shell het niet, maar de shell was ook niet meer te verwijderen. Als ik de shell opnieuw opende stonden ALLE opties opeens aangevinkt, was het kopje met fonts e.d. een rare kleur en was het script weg.

Dit geprobeerd te verwijderen, en in het proces iedere volgende shell die ik aanmaakte niet kunnen verwijderen. Ik heb geprobeerd Geektools te verwijderen dmv prullenbak, een nieuwe installatie liet echter dezelfde shells zien. Geektools liet dus sporen achter. Een officiele uninstaller van Geektools gedownload, hetzelfde resultaat. AppCleaner, hetzelfde resultaat.

Ik wil graag Geektools gebruiken, maar hij blijft het volgende aangeven als ik een shell aanmaak, en ik wil niet mijn desktop geclutterd met lege shells:

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/958/screenshot20111002at451.png

Groot plaatje

[ Voor 6% gewijzigd door Muldert op 02-10-2011 17:00 ]