Scherm word niet getecteerd in win7

Pagina: 1
Acties:

• noisehead
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-02 14:38
Goedemiddag,

Gisteren heb ik vista van mijn laptop (HP dv5 1150ed) verwijderd omdat hij te traag was. Ik heb toen Win7 Ultimate geïnstalleerd. Alles werkt prima behalve mijn externe scherm (LG Flatron W2243S).
Ik heb voor zover ik weet alle drivers van de videokaart (NVIDIA GFORCE 9200M GS) geïnstalleerd. Ik heb gecheckt of het beeldscherm compatible is met Win7, dit is zo en er word gezegd dat er verder geen drivers nodig zijn maar dat het scherm direct zou moeten werken.
Ander probleem is dat ik de driver-CD van het scherm niet meer heb. en dat op de LG-site geen driver aangeboden wordt. Het gevolg van dit alles is dat mijn scherm nog steeds niet werkt. Ik heb ook getest op een andere laptop met win7 en daar werkt hij wel goed op.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Heb je via die functietoetsen op je laptop wel je externe scherm geselecteerd?

• noisehead
Ja, ik heb het geprobeerd (fn+f4) en er gebeurd niets.

Verwijderd

Ik heb laatst een laptop gereinstalled en daarbij niet de 'keyboard drivers' geinstalleerd. Hierdoor werkten de functietoetsen ook niet. Mogelijk is dit bij jou het geval?

• noisehead
Ah, dat zou ik wel even kunnen proberen:-)

Verwijderd

Het scherm moet je in je configscherm dan wel gewoon gedetecteerd zijn natuurlijk. Dan is er een kansje dat je functietoetsen gewoon niet werken.

• noisehead
De functietoetsen werken gewoon naar behoren.
In configuratiescherm word het scherm ook niet weergegeven.

• noisehead
PROBLEEM IS OPGELOST. De driver van de videokaart was niet volledig/goed geïnstalleerd... :faal:

bedankt voor de hulp!
Pagina: 1