Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gijsbertstruyk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-05 21:26
Kan iemand me bij het volgende helpen:

Mijn muis doet erg raar na installatie van de setpoint software van Logitech:
- at random wordt de middelste muisknop ingedrukt. resulteerd dus in autoscroll of tabladen openen/sluiten
- kan niks meer aanklikken, dus moet alles met sneltoetsen doen.
- in de browser (chrome e.a.) wordt linkermuisknop voor middelste aangezien, waardoor ik tabbladen sluit als ik op een tabblad klik.

Zoals gezegd doet de pc dit na de installatie van de laatste versie van setpoint. dit n.a.v. een nieuwe Logitech M705. De problemen gaan echter door als deze muis wordt afgekoppeld, en na de-installatie van de software. ook een systeemherstel bood geen uitkomst.

Het probleem komt ook in vlagen langs. ene keer heb ik er uren geen last van, dan weer een tijdje wel.

mijn systeem is een HP EliteBook 8530w, dik 1,5 jaar oud, onder Windows 7 Enterprise.

virusscanner (F-Secure) kan niks vinden.

heeft iemand ervaring met dit soort klachten en weet een uitkomst? Het werken op de laptop wordt onwerkbaar op deze manier!

Alvast veel dank!

• Bartjezz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11-06-2016
Probeer eens om de touchpad drivers te verwijderen en weer te installeren. (of uit te schakelen als je die totaal niet meer gebruikt)

• soup-nazi
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-01-2013
Probeer de mouse op een ander pc (zonder setpoint) als alles OK is dan zou ik....

1. uninstall setpoint
2. in start zoek naar logitech om zeker te zijn dat alles weg is (delete alles)
3. voorzichtig maak een registry clean-up met bijv. ccleaner
4. kijk of het goed gaat zonder setpoint
5. setpoint pogen.

Je kan ook een oudere versie van setpoint proberen.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True