[Multi] Syndicate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:49
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wAnRV5oWK1zSvR1VUyWvlB1o/full.jpg

Platforms: Xbox 360 - Playstation 3 - PC
Uitgever: Electronic Arts
Developer: Starbreeze Studios
Genre: First-person shooter
Release: 24 Februari 2012
Website: http://Syndicate.EA.com
Twitter: http://twitter.com/#!/Syndicate
Syndicate
Syndicate is de remake van een klassieke cultfranchise uit 1993 – een uniek actieschietspel dat zich afspeelt in de nabije toekomst, waarin zakendoen gelijkstaat aan oorlogsvoering.

Business is War

Syndicate speelt zich af in 2069. In een duistere, chaotische wereld zonder overheidsbemoeienis, proberen syndicaten de lokale markt compleet en tegen elke prijs in handen te krijgen. Niemand durft kritiek te uiten op Eurocorp, Cayman Global en Aspari; de drie megabedrijven die een keiharde machtsstrijd uitvechten met de Amerikaanse markt als inzet. In de wereld van Syndicate is alles digitaal met elkaar verbonden, ook mensen. Spelers zijn niet beperkt tot de wapens in hun handen. Dankzij de DART 6-hersenchip kunnen spelers de tijd vertragen en inbreken in de digitale wereld om hen heen. Met behulp van allerlei ingenieuze hack-technieken kunnen ze vervolgens hun vijanden uitschakelen. In Syndicateworden snelle, futuristische actieshooter-omgevingen gecombineerd met een meeslepend verhaal en een innovatieve hersenchip-gameplay.

De ontwikkelde wereld wordt niet langer bestuurd door politici, maar door regio's die onder toezicht staan van megaondernemingen: zogenaamde syndicaten. Deze syndicaten hebben een revolutie ontketend in de interactie tussen de consument en de digitale wereld. Consumenten hebben geen apparatuur meer nodig om toegang tot gegevens van de wereld te krijgen en technologie te bedienen: nu doen ze dit letterlijk in één oogopslag via een neuraal chipimplantaat.

Burgers wilden in grote getale worden 'gechipt' om te kunnen genieten van alles wat hun syndicaat te bieden had: huisvesting, medische technologie, bankdiensten, verzekeringen, onderwijs, amusement en een baan. Eén compleet pakket. Eén complete levensstijl. In ruil kregen de syndicaten een ongekend inzicht in en volledige controle over het individu en zijn gedrag. Vanwege het weinige toezicht van de overheid staat zakendoen tegenwoordig gelijk aan oorlogsvoering. Niets weerhoudt de syndicaten van de ultieme heerschappij over de markt. Aan de frontlinie van deze oorlog vinden we de agenten, de handhavers van het syndicaat die zijn uitgerust met biotechnologie en chipuitbreidingen. Ze kunnen overal in de bedrade wereld binnendringen, met inbegrip van hun vijanden, hun wapens en hun omgeving, waardoor ze het meest efficiënte en dodelijkste technologische wapen ter wereld zijn.

Kruip in de huid van Miles Kilo, de nieuwste prototypeagent van Eurocorp en begin aan een bruut actieavontuur vol corruptie en wraak.

Kenmerken:

Chip Enhanced Gameplay: Vertraag de tijd, kijk door muren heen, en overval je vijand en al het digitale in de wereld van Dart vision – Een DART6 chip implantaat dat je in staat stelt direct te communiceren met de Dataverse.

4-Player Online Co-op: Stel je Syndicate samen voor totale dominantie. Een 4-speler online co-op ervaring zoals je nog nooit meegemaakt hebt, met geavanceerdee gameplay en 9 missies uit de originele Syndicate game.

First Person Shooter Ervaring: Gebruik een uitgebreid arsenaal aan futuristische wapens, armor en gear om je vijanden aan te pakken.

Sci-Fi Fiction: Verplaats jezelf in de Syndicate wereld van 2069, met een fantastische sci-fi verhaal ervaring, geschreven door de bekende best-seller auteur Richard Morgan.
Trailers:

New details and footage from Syndicate @ 10:50
Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bivRUFylGf48SfuEdw3PBS3k/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2Vp9edXdBZbTEAwEG5cLb2Ye/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QVMV5TVenb8AWp5QmZLyX6U6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cDybpkQhuFCaCZrpvNQgNTTX/full.jpg

Music by:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AKO5ps0w62MA525BugmboenN/full.png
Skillex
Skrillex - Syndicate (Original Mix)
http://soundcloud.com/skrillex

Nieuws:
nieuws: EA bevestigt komst Syndicate-remake
nieuws: Syndicate verschijnt op 24 februari
Developer Diary: Executive Producer Jeff Gamon
Syndicate is 'harder than a lot of games' - Starbreeze
Syndicate: 'Body' of Bullfrog veterans onboard
Developer Diary: Art Director John Miles

Word nog verder gewerkt aan de TS, misschien kan iemand verder helpen met de opmaak ect bedankt.

[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 14-10-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/09iGi3ItGUFb4M4CXspD1pYT/full.gif
gereserveerd

[ Voor 76% gewijzigd door nFo op 02-10-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:45
Ik had de trailer nog niet zo lang geleden gezien en was zeker onder de indruk van de game. Maar moet dit nu persé Syndicate heten? Voor mijn part hadden ze het een andere (nieuwe) naam mogen geven en erbij geroepen dat men inspiratie van Syndicate heeft gekregen voor het ontwikkelen van het verhaal. Maar ok, misschien roep ik het nog te vroeg en krijgen we straks een game die de naam waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:10

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Ik heb wel hetzelfde inderdaad. Was wel blij verrast dat de muziek in ieder geval gebaseerd is op het origineel.
Maar zoals meestal met dit soort remakes van oude titels waar de hele speelstijl veranderd, zal het belangrijk zijn om in ieder geval er openminded mee om te gaan :)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-09 12:25

Hu9o

Schokkend

Wow wist niet dat hier ooit nog een vervolg op zou komen. Of in ieder geval gebaseerd op de oude syndicate. Mooi spel was dat vroeger toch, heel wat uren in gestoken.

Deze ga ik in de gaten houden.

For old times sake!

[ Voor 18% gewijzigd door Hu9o op 05-10-2011 17:55 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 24-09 18:37

steveman

Comfortabel ten onder

Zo die geluidjes... blast from the past :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:12
cooper team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Aha het nieuwste project in de lang lopende cyclus van ea: "Hoe kunnen we oude toppers en klassiekers zo verkr**en en dommer maken dat het niks meer met het orgineel heeft te maken maar wel goed gaat verkopen en gewoon FPS rommel 734 is dit jaar":

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik sluit me aan bij Postius.

Deze Syndicate heeft niets, maar dan ook niets met het orgineel te maken, vergelijkbaar met X-Com. Gewoon overal een FPS van maken en een oude, doch bekende titel erop plakken om buzz te genereren. Daarnaast is het spel zo diepgaand als een kinderplonsbadje:

YouTube: Syndicate SP Gameplay Video - Executive Search

Schieten, bukken, X ingedrukt houden voor een automatische actie, rinse and repeat. Het is gewoon een shooter met raakvlakken tussen Bulletstorm en Space Marine. Waar in laatst genoemde je in het gevecht wilt blijven om HP te regeneraten, zit in deze "Syndicate" ook een vergelijkbaar adrenaline systeem.

Het heeft geen ENKEL raakvlak met het oude spel. Isometrisch, je bestuurde een heel team. Deze voorzag je van upgrades, armor, wapens en weet ik veel wat niet. Daarnaast was er ook een management systeem in de vorm van R&D. Data die je vind, credits investeren voor upgrades en betere wapens en wat niet.

Het is een 13 in een dozijn shooter met een cyberpunk sfeertje. Grappig genoeg dat EA deze uitbrengt net nadat Deus Ex toch wel een klein succesje is geworden. Enige verschil, Human Revolution is nog redelijk in de buurt van zijn roots gebleven, waar EA alleen maar uit lijkt op geld en geen respect toont aan de oude klassiekers.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Nazanir schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:59:
Ik sluit me aan bij Postius.

Deze Syndicate heeft niets, maar dan ook niets met het orgineel te maken, vergelijkbaar met X-Com. Gewoon overal een FPS van maken en een oude, doch bekende titel erop plakken om buzz te genereren. Daarnaast is het spel zo diepgaand als een kinderplonsbadje:

YouTube: Syndicate SP Gameplay Video - Executive Search

Schieten, bukken, X ingedrukt houden voor een automatische actie, rinse and repeat. Het is gewoon een shooter met raakvlakken tussen Bulletstorm en Space Marine. Waar in laatst genoemde je in het gevecht wilt blijven om HP te regeneraten, zit in deze "Syndicate" ook een vergelijkbaar adrenaline systeem.

Het heeft geen ENKEL raakvlak met het oude spel. Isometrisch, je bestuurde een heel team. Deze voorzag je van upgrades, armor, wapens en weet ik veel wat niet. Daarnaast was er ook een management systeem in de vorm van R&D. Data die je vind, credits investeren voor upgrades en betere wapens en wat niet.

Het is een 13 in een dozijn shooter met een cyberpunk sfeertje. Grappig genoeg dat EA deze uitbrengt net nadat Deus Ex toch wel een klein succesje is geworden. Enige verschil, Human Revolution is nog redelijk in de buurt van zijn roots gebleven, waar EA alleen maar uit lijkt op geld en geen respect toont aan de oude klassiekers.
Ik weet dat je het niet mag doen maar human revolution mag je eigelijk niet eens vergelijk met het orgineel. Zelfs niet met deel 2, het is aardig hoor maar het is niet meer echt kwaliteit. Om het beter te zeggen de eerste deus ex was literatuur, human revolution een leuke pocket. En nee vroeger was niet alles beter maar als ik kijk naar waar games 10-15 jaar geleden waren met half-life en deus ex bv en waar we nu zijn, dan concludeer ik dat die hele game industry geen fuck is opgeschoten.
Alles moet simpel en toegankelijk. Het liefst in kleine hapjes zodat je aandacht niet lang nodig is, grote markt of niet ik wil ingewikkelde games die meeslepend zijn. Niet nog meer bruin/grijze(alle fps games zijn bruin grijs dat heet realisme ofzo) clichematige FPS games, echt ik zag laatst een filmpje van BF3 als me niet was gezegd dat het BF3 was had ik erop gegokt dat het de nieuwe CoD was. En dat zijn dan de 2 belangerijkste franchises. Ze zijn verdomme niet eens uit elkaar te houden op USP's.
[/rant]

Overigens dat filmpje is |:( . Je kan er willekeurig welke titel onderplakken iets andere kleurtjes en TADA volgende shooter reeks!

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 13-10-2011 19:07 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Deus ex, maar dan anders?

Dat gevoel krijg ik als ik naar de filmpjes kijk in ieder geval wel, vooral die executive search video.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Jeroenneman schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:14:

Dat gevoel krijg ik als ik naar de filmpjes kijk in ieder geval wel, vooral die executive search video.
Zelfde gevoel hier. Op zich zijn er wel wat invloeden van de originele game maar voor de rest een beetje een shooter met wel erg makkelijke rpg/puzzel elementen. Press X to win! En aangezien de shooterelementen er ook niet echt spectaculair uitzien, word ik nou niet echt warm van deze game.

Zou veel toffer geweest zijn als ze een soort van combinatie van een fps en het oude top down perspectief konden maken. Dynamisch ertussen switchen om bevelen te geven aan je squad en zelf ook lekker knallen :) (of gewoon blijven spelen in het perspectief wat jij leuk vindt). Dungeon Keeper meets Syndicate _/-\o_

Maar ik denk dat ze het hier vooral makkelijk proberen te houden :-(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 24-09 12:25

Hu9o

Schokkend

Jeroenneman schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:14:

Jup ook mijn gedachte; Deus Ex

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Hu9o schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:37:
[...]

Jup ook mijn gedachte; Deus Ex
Ja, setting & stijl spreekt mij meer aan dan Deus Ex.
Dat het niks met originele sydicate te maken heeft ok, maar toch lijkt mij dit wel een goede game.

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 13-10-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nFo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:40:
[...]

Ja, setting & stijl spreekt mij meer aan dan Deus Ex.
Dat het niks met originele sydicate te maken heeft ok, maar toch lijkt mij dit wel een goede game.

[video]

[video]
the point, you are missing it :P

Kan best een goede game zijn, maar het is geen Syndicate, niet dat het mij uitmaakt, heb toch al besloten geen EA games meer te kopen :)

RIP Bullfrog hoewel dat nu niet echt zal lukken, soort van southpark indiana jones rape, maar dan met een lijk :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Bokkie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:52:
[...]

the point, you are missing it :P

Kan best een goede game zijn, maar het is geen Syndicate, niet dat het mij uitmaakt, heb toch al besloten geen EA games meer te kopen :)

RIP Bullfrog hoewel dat nu niet echt zal lukken, soort van southpark indiana jones rape, maar dan met een lijk :X
Dat zeg ik :P
Lijkt mij ook beter, dan dat ze van syndicate een remake van maken.
Syndicate: 'Body' of Bullfrog veterans onboard
Developer Diary: Art Director John Miles

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 13-10-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:35

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wow ik vind de game er errug leuk uit zien :9~
Komt er een multiplayer in ?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mavamaarten schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:10:
Wow ik vind de game er errug leuk uit zien :9~
Komt er een multiplayer in ?
4 player co-op, maar hoe dat gaat werken is mij niet bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Syndicate Preview

http://www.gamekings.tv/videos/syndicate-preview/

[ Voor 45% gewijzigd door nFo op 17-12-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Demo staat online voor xbox, ps3 en PC
http://games.fok.nl/nieuw...n-syndicate-gameplay.html

[ Voor 55% gewijzigd door nFo op 01-02-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

En het is duidelijk een demo :X
op zich heeft het wel wat, maar ik heb nu van de 6 potjes al 3x zomaar een vastloper gehad.
enige wat dan hielp was xbox uit en aan zetten.

Zal hem 99% niet gaan halen alleen, want EA -> online pass -> geen system link dus fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Bokkie schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:58:
En het is duidelijk een demo :X
op zich heeft het wel wat, maar ik heb nu van de 6 potjes al 3x zomaar een vastloper gehad.
enige wat dan hielp was xbox uit en aan zetten.

Zal hem 99% niet gaan halen alleen, want EA -> online pass -> geen system link dus fail.
Ik heb op de xbox nog geen vastloper gehad, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een keer of 4 crash waarbij ik alleen de xbox uit kon zetten. Laatste paar uur draait ie wel sabiel en de demo heb ik nu wel gezien. Tegen verwachting in wel leuke game overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:03:
Hier ook een keer of 4 crash waarbij ik alleen de xbox uit kon zetten. Laatste paar uur draait ie wel sabiel en de demo heb ik nu wel gezien. Tegen verwachting in wel leuke game overigens!
Klopt, positief verrast eigenlijk door de gameplay.
Maar zoals gezegd, enige wat EA voor mij hoeft te doen eigenlijk om mij weer klant te maken is gewoon systemlink inbouwen cq niet afhankelijk hoeven zijn van EA servers om de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel ziet er echt heel erg tof uit ik denk dat ik hem mischien wel ga halen als hij uitkomt tot dan in ieder geval blijf k nog ff bezig met battlefield want da spel heb ik nog lang niet uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Syndicate 4-Player Co-Op Briefing (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet echt goed geluid hier maar dat breach gedoe snap ik nog niet zo. Ik heb linksonder in de demo breach en shield staan. Als ik shield selecteer en ik hou de breach knop (lb of rb is dat geloof ik op xbox) ingedrukt gaat ie vrolijk healen. Sporadisch activeert ie eens de shields. Hoe moet je dat ding gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

je kan 4 slots in totaal hebben linksonder, deze regel je met de D-pad
default als je een teamgenoot getarget hebt, de andere 3 leeg zijn of er een granaat in de buurt is gebruikt hij breach/heal

Shield laadt heel langzaam op dus alleen gebruiken als het echt nodig is. voor de rest gewoon breach gebruiken om te healen, grenades te defusen en de armored gastjes te hacken. Backfire eigenlijk nauwlijks gebruikt.

Na 10x dezelfde missie waarvan 6x een vastloper heb ik de demo wel gezien eigenlijk. Las dat ze deze geen seasonpass gaan geven. Enige wat ze dan nog hoeven doen is zorgen dat er wel system link inzit zodat men niet afhankelijk is van EA servers en dan haal ik hem wel :P

Voorlopig echter staat qua coop gameplay voor mij Ghost recon future soldier hoger op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoel ik, met dpad kan ik kiezen tussen breach en shield. Echter als ik shield selecteer en op de breach-knop druk dan doet ie veel maar geen shield activeren. Ook niet als shield op wit staat (100%). Als ik dan als een idioot ga drukken dan doet ie het na een tijdje wel eens een keer.

Zo nog maar eens proberen of ik wat mis ofzo... Vastlopers laatste tijd niet meer gehad, vooral de eerste tijd dat ik het speelde. Maar echt blij word ik er niet van. Ik wacht ff wat de ervaringen zijn als de retail uit zijn. Crasht die niet dan haal ik hem wel, heb weinig zin in een crashende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Syndicate Launch Trailer

[Special] Retrospective – Syndicate
http://www.gamekings.tv/v...-retrospective-syndicate/

[ Voor 39% gewijzigd door nFo op 15-02-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft akelig stil rond de freeze-bugs alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hee, stem en zo lijkt het, ook het gezicht van Brian Cox. Pluspuntje voor Syndicate, ook al wordt ik er nog steeds niet warm van.

O en ook die van Rosario Dawson. Maar Brian Cox = instant meer awesomeness :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Reviews schijnen erg uiteen te lopen qua rating en waardering maar deze heeft me toch over de streep getrokken om de game te halen: http://www.giantbomb.com/syndicate/61-30734/reviews/

Het zal ongetwijfeld helpen dat ik echt en zwak heb voor het sci-fi en cyberpunk genre :P De co-op demo vond ik ook al verassend leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm ook maar besteld. Drieledig:

1) Richard Morgan is een goeie schrijver (hoewel ik zijn werk aan Crysis 2 niet heel bijzonder vond en dit verhaal ook tegen schijnt te vallen)

(Vooral Thirteen / Black man en Altered Carbon vind ik superboeken van hem).

2) Cyberpunk rules!

3) Het is Syndicate! Ik heb de eerste destijds platgespeeld en het is tijden mijn go-to game geweest als ik even niks had.

Vooral met cheats aan kon het fantastisch zijn... Ik herinner me het level Colorado nog, waar hele volksstammen langs de weg stonden, te wachten op een tour van een hoogwaardigheidsbekleder. Hele meutes Persuadertronnen, met honderden in 1 auto stappen, die auto opblazen, honderden gillende lui uit die auto... *zucht* the memories :D

Zijn er andere tweakers die deze op 360 halen en co-op gaan spelen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• nFo
Nu ongeveer: 75%
http://www.gamerankings.c...5061-syndicate/index.html

Een beetje mager helaas. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik moest toch wel erg lachen toen ik deze screenshots van het spel bekeek:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/wjjo86.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2j69ukj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/igyhz6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2yzh2y8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2mwxuo7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/2125/p1902.jpg

:+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Jup, de bloom is soms wat overdreven :+

Verder vermaak ik me kostelijk. Geen 10, maar toch zeker een goeie 8. Coop is vet!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Net begonnen met de campaign en speelt erg lekker weg, typisch cyberpunk sfeertje. ik lees zelfs alle Databank info door omdat ik het allemaal best interessant vind. De bloom is inderdaad af en toe wel iets teveel van het goede ja maar verder ziet het er allemaal goed uit.

Als er straks iemand zin heeft in een potje co-op op XBL voeg me gerust toe (Jetpaction).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:54

_Eend_

🌻🇺🇦

Ratings voor PC: (79%)
http://www.metacritic.com/game/pc/syndicate

Xbox 360: (74%)
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/syndicate

PS3: (75%)
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/syndicate

Valt wel mee, maar de reviews lopen echt verschrikkelijk uiteen. Jammer is ook dat persuaden van mensen niet meer zo werkt als in het origineel. Ik wou eigenlijk een hele horde civvies persuaden om door de levels heen te walsen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Erg slechte port.
Ik heb een Razer Imperator en ik heb mijn DPI standaard op 5600 staan.
Hier staat tegenover dat ik inderdaad per game mijn mouse sensitivity moet aanpassen, hier heb ik echter geen problemen mee. Het is ook normaal om je sensitivity aan te passen :+ .

Op standaard settings schoot mijn muis 360° rond, toen heb ik de sensitivity langzaam naar beneden geschroefd. Zelfs op laagste sensitivity settings (als in, hij kan niet lager), was de sensitivity zo absurt hoog dat ik het spel niet kan spelen.

En dan kun je nagaan dat ik van nature al een high sensitivity speler ben.

Het wordt steeds erger met deze ports..
Bij starcraft 2 heb ik de sensitivity bijvoorbeeld op 25 (1 - 100) staan en dat gaat perfect, bij syndicate staat hij op 0 en nog is het niet te doen.

Vluchtig werkje dat niks waard is op de PC. Ik raad de game ook ten strengste af.

------------------------------------------------

Daar komt nog bovenop dat het contrast in het spel zo hoog is, dat ik meerdere malen pijnscheuten kreeg in/achter mijn ogen, vanwege de felheid. Ik heb een Dell ultrasharp met IPS paneel, waarbij de helderheid op 45% staat, dus dat is het probleem niet.

Wordt er een muur aan gort geschoten, komt er zonlicht binnen.. KABOEM flashbang in mijn gezicht. Figuurlijk gesproken. Zelfs al zet ik de brightness in game stukken lager, is het nog steeds erg. Waarbi jer dan bovenop komt dat je in donkere gebieden niks kon zien. |:(

[ Voor 24% gewijzigd door kaluro2 op 26-02-2012 14:54 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Ik kan nu ineens niet meer connecten met co-op.. Elke keer "Unable to join game, possibly due to networking conditions." Gisteravond en vanochtend had ik geen enkel probleem.. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 17:03
_Eend_ schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:20:
Ik kan nu ineens niet meer connecten met co-op.. Elke keer "Unable to join game, possibly due to networking conditions." Gisteravond en vanochtend had ik geen enkel probleem.. Hebben hier meer mensen last van?
Heb zelf ook vaak moeite een co-op match te vinden. Vaak geeft hij idd het probleem wat jij aangeeft. Of hij kan gewoon niemand vinden en zet mij gewoon in een lege lobby. Geeft mij een beetje het gevoel dat (nu al) niemand de co-op meer speelt omdat hij niet goed is verkocht ofzo. Hopenlijk zijn dit gewoon matchmaking problemen. Want als hij een match vind is hij wel erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Dit spel riekt verschrikkelijk naar de laatste Deus Ex (sfeertje), maar de eenvoudige opzet maakt dat de gameplay verder prima uit de verf komt. Verder veel te kort (paar uurtjes), en uiteraard bloom, bloom en nog eens bloom. Als je hem voor een eurootje of 15-20 weet te krijgen, niet nalaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren de campaign uitgespeeld. Heb er lekker rustig over gedaan en ook de Infobank doorgelezen om wat meer backstory mee te krijgen. Heb er denk ik 7 uurtjes over gedaan. Het lijkt inderdaad qua sfeer maar nog meer qua verhaal erg veel op Deus Ex. Niks mis mee wat mij betreft :) Een toekomstvisie waarbij organisaties de macht hebben en de wet bepalen i.p.v. de overheid kan best interessant zijn.

Gisteren een eerstje potje co-op gedaan en dat speelt lekker weg. Veel upgrade mogelijkheden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook de campaign maar eens afgerond. Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben...

Waarom:

Het is een shooter zoals ik die overal tegen kom. Niks speciaals waar ik echt van denk "wauw dat is pas handig/mooi/bijzonder!" Verder mis je een enorme boel aan informatie en die infobank doorlezen.... zucht!

Soms heb je geen flauw benul waar je heen moet, of staan vijanden gewoon te flippen waar je bij staat... En door de massive bloom vallen alle details gewoon weg. Het verhaal is niet of nauwelijks aanwezig. Waar Deus Ex (groot fan van) veel diepgang heeft en veel sidestories heeft dit maar 1 zwaar lineair klein verhaaltje...

Het knalt even lekker weg, maar met alle frustratie er bij krijgt hij van mij een dikke onvoldoende. Zeker ook omdat het veelste kort is in campaign, en ik het gewoon mis om een shooter te spelen die me dagen bezig kan houden met een laaaaaange SP modus er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De makers hebben de focus echt op de co-op gelegd. Die is behoorlijk uitgebreid :)

Ik vond de campaign best vermakelijk. Alle shooters lijken tegenwoordig op elkaar, dus ja redelijk standaard. Mass Effect 3 is intussen ook redelijk standaard 3rd person shooter geworden maar daar ligt de focus nog echt op de singleplayer en het verhaal.

De Infobank zorgt er wel voor dat de wereld wat rijker wordt maar het is jammer dat het zover weggestopt zit en nauwelijks in cut-scenes ter sprake komt tijdens het spelen. Maar ja, het verhaal lijkt erg veel op dat van Deus Ex.

De overdreven bloom zal wel een stijlelement zijn (a la JJ Abrams' Star Trek) maar ik vind het ook niet zo goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
_Eend_ schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Ratings voor PC: (79%)
http://www.metacritic.com/game/pc/syndicate

Xbox 360: (74%)
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/syndicate

PS3: (75%)
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/syndicate

Valt wel mee, maar de reviews lopen echt verschrikkelijk uiteen. Jammer is ook dat persuaden van mensen niet meer zo werkt als in het origineel. Ik wou eigenlijk een hele horde civvies persuaden om door de levels heen te walsen. :+
Ik had beter verwacht, maarja mijn verwachtings patroon van games is de laatste jaren steeds hoger volgens mij. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 08:34

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wel een leuke game voor een uurtje of wat maar of het nou zijn geld waardig is? In feite is het niet echt een vernieuwende game maar dat mag de prent niet drukken. Qua verhaal deed het me denken aan Deus Ex en Crysis. Maar mede door de belabberde mouse controle, waardoor fatsoenlijk mikken gewoon niet mogelijk is, is de gameplay niet echt optimaal. Het is wel een lekker knalfestijn maar dat alleen is niet genoeg. Doe daar dan nog eens van die vreselijke console achtige acties boven op (als een malle op F drukken om een ventilatierooster eruit te trekken) en dan heb ik het persoonlijk na een paar uurtjes wel gezien.

+ Leuke DeusEx achtige game met een okay verhaal
+ Mooie omgevingen en grafisch goed te pruimen op bloom effecten na
+ Sound effecten en speech is goed gedaan
+ Lekker knallen! Goeie actie.
+ Co-op

- Het heeft erg veel weg van een console game
- Slechte mouse besturing
- Grafisch soms hinderlijk (overbelicht)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

nFo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:08:
[...]

Ik had beter verwacht, maarja mijn verwachtings patroon van games is de laatste jaren steeds hoger volgens mij. :')
Ik had ook beter verwacht.. De muis besturing is k*t, je kunt slecht richten op doelen op grotere afstanden. Ik dacht eerst dat het aan auto-aim lag (ook zo'n console achtig hulpje), maar nadat ik dat had uitgezet had ik dit probleem nog.Vreselijk irritant.. Dat, en die irritante bloom en de consoletrekjes (als je de game opstart moet je na de unskippable intro's op Enter drukken om verder te gaan).

Eerlijk gezegd een beetje zonde van mijn €44,95.. (Saturn Groningen).

Ik ga de SP nog wel even uitspelen. Maar daarna start ik weer gewoon DosBox op als ik een potje wil Syndicaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baptizt
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 14:31
Wie last van mouse-lag heeft, kan beter v-sync in het menu uitzetten.
Na het uitzetten had ik in ieder geval prima muis-besturing.

Wel al crash gehad vlak voordat ik de trein in moet.

Verder pirma shooter. Lekker vlotte besturing en hoog tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik heb deze game gister voor het eerst gespeeld. Echt vette actie. Direct in het tweede potje co-op bleef ik al een keer als enige over. Er liep zo'n enemy rond met naam boven zijn hoofd die moeilijk neer te krijgen is. Ik was de rest al even kwijt want ik had niet gezien waar ik heen moest. Ik liep een gebouw in om de rest te zoeken zodat ik ze kon healen. ik zie die enemy dus ik denk ik moet ergens cover zoeken. Maar hij liep al snel vlak bij me, ik stormde een trap op en liep direct rechtsaf en draaide me om. Vrijwel direct kwam hij ook de hoek om en ik begon op 8 meter afstand vol op zijn hoofd te schieten met het soort van sniper rifle wat ik had. Een schot of 10 toen ging die neer. Dus kon ik iedereen healen en konden we verder. Uiteindelijk hebben we de missie gehaald. Echt vette gameplay.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik kan er niet bij dat er niet meer over deze game gepraat wordt. De co-op is echt een geweldige ervaring; De graphics van sommige levels zijn erg mooi. De vijanden zijn heerlijk divers. Je moet echt goed samenwerken om een level tot een goed einde te brengen. De levels hebben een ideale speelduur om even 20 minuten (schat ik zo) snoeihard te knallen. Ik heb alle levels nog niet gezien en ik ondervind bij iedere keer dat ik weer in een nieuw level kom heerlijke vernieuwende spannende gameplay. Om maar even een voorbeeld te geven: Je kan alle wapens van de vijanden overnemen. In 1 level loopt een gast die vaak geraakt moet worden voordat ie neergaat met een vlammenwerper...... You do the math. De vijanden varieëren van vijanden die je zou tegen kunnen komen in Killzone tot vijanden uit Black Ops. En de besturing is goed. Man man man, wat een game. Ik hoop dat er straks downloadable content voor komt en dan vooral levels. Maar ik vrees dat dat er niet in zit.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Pagina: 1