Toon posts:

nieuw MOBO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Ik heb al 3 weken een asus p3c2000 moederbord. Na einig gepiel met drivers draaide het goed, denk je dat er gebeurd?? Moederbord dood. netjes een nieuwe gekregen, zelfde verhaal, nu na 2 weken weer dood. Ik geef het op en heb gevraagd om een Aopen AX64 (niet pro dus) met een via 694x chipset.

Iemand ervaringen met dit bord?? op de diverse sites staat de pro versie hoog aangeschreven, mar die is nog niet leverbaar. Het enige verschil tussen de de AX64 en de pro is de dual bios chip en de gouden heatsink, voor zover ik kan ontdekken. Qua prijs scheelt het niks tussen de asus en de aopen, maar ikheb geen zin om elke 3 weken mijn moederbord om te gaan ruilen, asus heeft inmiddels via mail laten weten dat er inderdaad hardwareproblemen zijn met dit bord, reden voor mij om ermee te kappen. Weet iemand hoe makkelijk de aopen is te overklokken?? met de p3c ging dat dus voor geen meter door de maximum snelheid van het sdram (100 mhz)

alvast bedankt voor reacties

Mart

Verwijderd

Wat een pech, toch nog goed gekozen, Aopen is ook stabiel, maar met het overklokken van die nieuwe types heb ik nog geen ervaring, dat wordt dus uitproberen...succes

Het is niet altijd aan een merk te wijten dat ze soms niet goed zijn, er wordt vaak door de hoge vraag naar die nieuwe borden soms de producten wat te snel op de markt gezet.

Ik koop dan ook meestal nooit het aller nieuwste. http://dit.is/super7