Beschrijving Challenge mode Portal 2 DLC

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
nieuws: Gratis Portal 2-dlc verschijnt 4 oktober
Verder keert de challenge-modus terug uit de eerste Portal-game, waarin gamers zo snel mogelijk een level moeten uitspelen.
Dat is wel heel erg kort door de bocht...

Challenges in Portal 1 hadden gewijzigde levels waar Turrets in kooien zaten waardoor je ze niet om kon gooien, oppervlakten die gewijzigd waren naar textures waarop geen portals geschoten kunnen worden, minder cubes etc.

Daarnaast had je de 'amount of portals used' die zo laag mogelijk moest zijn, evenals de 'steps taken'. En dan ook nog de timed runs, maar het heet challenge mode omdat de licht aangepaste levels een extra uitdaging leverden naast het standaard level.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Die moet ik even doorspelen naar Paul, de Portal-expert :)

Abort Retry Fail?

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Wiethoofd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:55:
nieuws: Gratis Portal 2-dlc verschijnt 4 oktober

[...]

Dat is wel heel erg kort door de bocht...

Challenges in Portal 1 hadden gewijzigde levels waar Turrets in kooien zaten waardoor je ze niet om kon gooien, oppervlakten die gewijzigd waren naar textures waarop geen portals geschoten kunnen worden, minder cubes etc.

Daarnaast had je de 'amount of portals used' die zo laag mogelijk moest zijn, evenals de 'steps taken'. En dan ook nog de timed runs, maar het heet challenge mode omdat de licht aangepaste levels een extra uitdaging leverden naast het standaard level.
Tja, daar had ik dus ook op gehoopt maar helaas....
Het zijn gewoon de single-player levels, ongewijzigd, en enkel op snelheid en op zo weinig mogelijk portals.
Je hebt nu wel een leaderboard waarop je kan zien hoe goed/slecht je het doet t.o.v. andere spelers maar als je in detail kijkt, zie je een aantal onmoglijke dingen: spelers die levels oplossen zonder portals te gebruiken en spelers die slechts 5 seconden nodig hebben om een level uit te spelen daar waar het al 4 seconden duurt alvorens je effectief kan beginnen....
Hopelijk worden die onmogelijke scores nog verwijderd uit het leaderboard.