Ik ben momenteel aan het uit puzzelen hoe en wat over het upgrade van NL-XP(32bit) naar EN-7(64bit). Op de site waar ik de upgrade versie van windows 7 kan kopen staan de volgende punten:
Nu heb ik geen zim om extra geld uit te moeten geven en met een nutteloze versie van windows te zitten waar ik niets mee kan. Dus ik denk ik vraag het hier nog even voor de zekerheid.
edit:
Het gaat trouwens om de studenten site Slim.nl. Waar redelijk was klasgenoten iets besteld hebben zonder problemen, en verder kan ik geen slechte reviews vinden op internet. Dus heb geen reden om te denken dat ze valse informatie op hun site zetten. Maar omdat er geen refund word gedaan zonder echt defect ben ik nog een beetje huiverig.
edit2:
Zet het ook maar even hier, het gaat me puur om of windows 7 activeert.
-Activatie van Windows 7 is niet mogelijk indien deze in een andere taal is dan de reeds geinstalleerde versie van Windows, dus van Nederlands naar Engels of andersom is niet mogelijk.
Uit mijn zoektocht op internet vind ik echter andere antwoorden. De FAQ sectie van win7 upgrade geeft echter aan dat het WEL mogelijk is om van 32 naar 64 te gaan. Ook vond ik in deze microsoft blog een plaatje van een win7 doos waar op staat dat alle xp (en vista) versies recht geven op een upgrade. Dus daar uit kan ik concluderen dat ik dus van een NL-XP naar een EN-7 kan. Hier staat echter weer dat upgrade vanaf XP helemaal niet mogelijk is. (en ook niet van 32 naar 64 bit) Dus een beetje verwarrend is het wel.-Activatie van Windows 7 is niet mogelijk indien de bits niet overeenkomen, dus van 32-bits naar 64-bits of andersom is niet mogelijk.
Nu heb ik geen zim om extra geld uit te moeten geven en met een nutteloze versie van windows te zitten waar ik niets mee kan. Dus ik denk ik vraag het hier nog even voor de zekerheid.
edit:
Het gaat trouwens om de studenten site Slim.nl. Waar redelijk was klasgenoten iets besteld hebben zonder problemen, en verder kan ik geen slechte reviews vinden op internet. Dus heb geen reden om te denken dat ze valse informatie op hun site zetten. Maar omdat er geen refund word gedaan zonder echt defect ben ik nog een beetje huiverig.
edit2:
Zet het ook maar even hier, het gaat me puur om of windows 7 activeert.
[ Voor 12% gewijzigd door Borgoth op 02-10-2011 12:31 . Reden: extra info ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!