Edit: $#$#$!@@@!! - dit hoort volgens mij in Netwerken thuis. *Kijkt modjes lief aan of dit even doorgeschopt kan worden*
Ik probeer voor mijn werk een Fritz!Box met de isdn-ingang aan te sluiten op de tweede poort van een NT1-kast.
Op de eerste poort zit een PBX van Panasonic aangesloten. Kabellengte naar de PBX is < 2m. Deze PBX werkt naar behoren en krijgt alle gesprekken netjes binnen. Onderstaand een getekende en geschreven situatieschets:

Wat ik heb gedaan:
Ik ben te jong om veel ervaring met ISDN te hebben, vandaar deze post in de hoop dat de over het algemeen wat oudere tweakers mij even op weg kunnen helpen. De NT1 handleidingen zijn voor mij redelijk cryptisch en lijken niet van toepassing op deze setup... iemand enig idee wat er mis gaat?
Ik probeer voor mijn werk een Fritz!Box met de isdn-ingang aan te sluiten op de tweede poort van een NT1-kast.
Op de eerste poort zit een PBX van Panasonic aangesloten. Kabellengte naar de PBX is < 2m. Deze PBX werkt naar behoren en krijgt alle gesprekken netjes binnen. Onderstaand een getekende en geschreven situatieschets:

Wat ik heb gedaan:
- Ik heb de Fritz!Box met het speciale TEL/DSL kabel direct aangesloten aan de andere aansluiting van het NT1-kastje, kabellengte is dus ook hier < 2m.
- Achter de Y-splitsing van genoemde kabel zit het ISDN/Analog kabeltje in de tweede poort van het NT1 kastje. Het DSL-Splitter kabeltje hangt los aangezien het internet op de LAN1-poort binnenkomt.
- In de Fritz!Box staat ingesteld dat er een ISDN kabel is aangesloten.
Ik ben te jong om veel ervaring met ISDN te hebben, vandaar deze post in de hoop dat de over het algemeen wat oudere tweakers mij even op weg kunnen helpen. De NT1 handleidingen zijn voor mij redelijk cryptisch en lijken niet van toepassing op deze setup... iemand enig idee wat er mis gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door Gimmeabrake op 01-10-2011 17:02 . Reden: topic fout geplaatst ]