Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Home Premium] Bestanden neit zichtbaar maar zijn er!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of ik dit op de juiste plek post, zag even geen ander plekje, maar goed, ik zit met een probleem van mijn oom zijn laptop.

Door een installatie van software van een Sony camera is er e.e.a. niet goed gegaan en hersteld. Nu blijken er met het herstel ineens directories van foto's verdwenen die normaal onder C:\Users\<gebruiker>\Documents\ stonden.

Het vreemde is als volgt. Als je rechtsklikt > Eigenschappen op de Documents map geeft hij aan dat er 2,89GB in gebruik is terwijl je maar 3 mappen visueel hebt (niet de foto mappen) die bij elkaar misschien net 1MB zijn. De mappen met foto's zijn er dus wel.
Een zoekopdracht in Vista geeft deze locatie aan waar de mappen staan. En ook als je via de DOS-prompt dir /A doet in de map Documents krijg ik alle foto mappen WEL te zien. Alleen in Explorer zelf dus niet. De bestanden zijn naar mijn weten niet verborgen.

Heeft er iemand een idee hoe deze mappen gewoon weer via de Windows Verkenner zijn te zien?

Groeten en alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al uit, blijkbaar waren ze dus toch gewoon Verborgen!