Heb problemen met m'n GeForce 2 videokaart. Als ik 'm naar de tv stuur krijg ik geen kleur. Kan in ieder geval niet aan de kabels liggen, want met een ander systeem met een viper 550 heb ik geen problemen. Iemand enig idee?
Verwijderd
Je hebt hem waarschijnlijk met een S-video kabel gelinkt naar je teevee. Maar je tv ondersteunt geen s-video. Dan krijg je het verschijnsel wat jij zecht....
Als je composite gebruikt heb je wel kleur...
SUC7
Als je composite gebruikt heb je wel kleur...
SUC7
Gebruik de kabel van m'n oude Viper 550. Daarmee doet ie het perfect, maar heb ff in de handleiding van m'n Geforce gekeken en daarin staat in ieder geval dat het een s-video uitgang is dus dit zal ik meteen ff uitproberen. Bedankt voor de tip.
Heel erg bedankt CRe8oR. Je had volledig gelijk. Voel me enigszins balachelijk
Het was zo simpel en voor mij toch 2 maand lang een groot probleem. Dacht dat ik het kabeltje van de viper nodig had terwijl ik de kabel gewoon in de composite uitgang kon pluggen
Zo is een probleem waar ik 2 maanden mee worstelde in 5 minuten opgelost. Had ik er maar aan gedacht hier eerder te informeren
IOU1, thanx again
BorBor
Zo is een probleem waar ik 2 maanden mee worstelde in 5 minuten opgelost. Had ik er maar aan gedacht hier eerder te informeren
IOU1, thanx again
BorBor