Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 19:15
Hebben jullie dit al eens bekeken, gallery: stofke295

Zijn handelaren welkom op deze V&A site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handelen in nieuwe producten mag volgens mij niet.

plan: V&A Update Voorjaar 2011

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een keer iets heeft, dan kan dat best. Bij overclockwedstrijden is bv ook vaak hardware te winnen. Als dat particulier is, geen probleem.

Één en ander staat overigens hier uitgelegd:
reviews: Tweakers.net FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:51
Ik zie niet waarom die een handelaar is ?, wat hij verkoopt is toch helemaal niet zo gek ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:28:
Ik zie niet waarom die een handelaar is ?, wat hij verkoopt is toch helemaal niet zo gek ?.
Lees dan zijn V&A reviews maar eens.

Tel het aantal GTX580s maar eens dat daar tussen zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Vind het feit dat alle reviewers de communicatie noemen en het woord "overnemen" gebruiken verdachter eigenlijk. Die kaarten kunnen best van Ebay komen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:35:
Vind het feit dat alle reviewers de communicatie noemen en het woord "overnemen" gebruiken verdachter eigenlijk. Die kaarten kunnen best van Ebay komen oid.
Ja, diezelfde gedachte ging mij ook al door het hoofd - dat het gekloonde/gefakede reviews zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Toine1 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:56:
Hebben jullie dit al eens bekeken, gallery: stofke295

Zijn handelaren welkom op deze V&A site!!
Zoals je in de .plan V&A Update voorjaar 2011 kan lezen vinden we het geen probleem als particulieren nieuwe producten via V&A verkopen, zolang het een particulier karakter blijft hebben. Zodra er een KVK nummer aan te pas komt, of dat men spul via een webshop verkoopt, grijpen we in. En geloof me, we hebben een aantal goede Sherlock Holmes medewerkers in dienst ;)
Ik zie dus geen enkel probleem met deze verkoper.

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 01-10-2011 14:41 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze sherlock heeft wel iets anders gevonden, en gaat dus even een mail bakken om hem op wat risico's te wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:52:
Deze sherlock heeft wel iets anders gevonden, en gaat dus even een mail bakken om hem op wat risico's te wijzen :)
YouTube: Elementary My Dear Watson - One of the most famous lines in the history of cinema - YouTube
Pagina: 1