Verwijderd
plan: V&A Update Voorjaar 2011
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 14:22 ]
Verwijderd
Één en ander staat overigens hier uitgelegd:
reviews: Tweakers.net FAQ
Verwijderd
Lees dan zijn V&A reviews maar eens.Mektheb schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:28:
Ik zie niet waarom die een handelaar is ?, wat hij verkoopt is toch helemaal niet zo gek ?.
Tel het aantal GTX580s maar eens dat daar tussen zit.
Verwijderd
Ja, diezelfde gedachte ging mij ook al door het hoofd - dat het gekloonde/gefakede reviews zijn.Mon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:35:
Vind het feit dat alle reviewers de communicatie noemen en het woord "overnemen" gebruiken verdachter eigenlijk. Die kaarten kunnen best van Ebay komen oid.
Zoals je in de .plan V&A Update voorjaar 2011 kan lezen vinden we het geen probleem als particulieren nieuwe producten via V&A verkopen, zolang het een particulier karakter blijft hebben. Zodra er een KVK nummer aan te pas komt, of dat men spul via een webshop verkoopt, grijpen we in. En geloof me, we hebben een aantal goede Sherlock Holmes medewerkers in dienstToine1 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:56:
Hebben jullie dit al eens bekeken, gallery: stofke295
Zijn handelaren welkom op deze V&A site!!
Ik zie dus geen enkel probleem met deze verkoper.
[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 01-10-2011 14:41 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Verwijderd
YouTube: Elementary My Dear Watson - One of the most famous lines in the history of cinema - YouTubeVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:52:
Deze sherlock heeft wel iets anders gevonden, en gaat dus even een mail bakken om hem op wat risico's te wijzen