Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik de Live messenger integratie instellen.
Ik heb nu 2 Live accounts al op de telefoon aanwezig waarvan er 1 ook op mijn PC als standaard messenger account functioneert maar ik zie op mijn PC 2 personen on line en op mijn telefoon niet (zie af en toe wel een facebook vriend on line) en ik zie ook geen duidelijke methode om messenges te sturen aan contacten maar alleen SMS of Facebook chat berichten.

Ik zie ook bij de Email+account settings van de Windows Live accounts geen messenger functie staan of zoiets

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:23
de messenger integratie zit gekoppeld aan je hoofd live ide welke je ingesteld hebt op je telefoon. Wil je dus die msn contacten op je telefoon zien welke je ook op je computer ziet, moet je die live account gebruiken als hoofd account op je telefoon.

Ik vermoed dat jij dus een ander hoofd live id op je telefoon hebt ingesteld dan die waar je op je computer mensen mee online ziet.

Verwijderd

Topicstarter
The Jack126 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:12:
de messenger integratie zit gekoppeld aan je hoofd live ide welke je ingesteld hebt op je telefoon. Wil je dus die msn contacten op je telefoon zien welke je ook op je computer ziet, moet je die live account gebruiken als hoofd account op je telefoon.

Ik vermoed dat jij dus een ander hoofd live id op je telefoon hebt ingesteld dan die waar je op je computer mensen mee online ziet.
Tjee, wat onzinnig dat ik dat niet kan instellen.
Heb je bijvoorbeeld een zakelijk Live account aan je telefoon toegevoegd dan kan je dus niet IM'men via messenger

++++

Nog even uitgetest door de hoofd Live account vrienden te maken met de betreffende messenger Live account maar dan nog zie ik op mijn telefoon die messenger Live account niet on Line zijn terwijl die gewoon op de PC actief is en beschikbaar status heeft. Vanaf de PC zie ik nu wel mijn telefoon on line in Live Messenger maar andersom dus niet.
Ik kan nu ook wel een bericht vanuit mijn PC sturen naar mijn telefoon en erop replyen vanaf tde telefoon maar op de telefoon zelf zie ik niemand on line en staat het nieuwe contact ook niet in de contact list.om er een message heen te sturen.

Bah, heel vervelend dat dit alleen met je hoofd account werkt en dan ook nog niet goed

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 13:44 ]

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02
Heb je je status wel op online gezet? Dit kan oa. in de Me tile en ook bij messaging onderin.

Verwijderd

Topicstarter
cpt.skydiver schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:05:
Heb je je status wel op online gezet? Dit kan oa. in de Me tile en ook bij messaging onderin.
Ja want ik kan op de PC prima de telefoon on line zien.
Ik kan echter op de telefoon niet de msn account op de PC zien en die heeft toch echt status "Beschikbaar"

Verwijderd

Topicstarter
De Live ID informatie op de Microsoft site geeft trouwens ook totaal niet goed aan dat het gebruik van Messenger een issue is bij het kiezen van je Live ID.
Waar ze echter wel Xbox Live, Zune en Hotmail diensten als relevant noemen voor de keuze van welke live ID je het beste kunt gebruiken)

http://www.microsoft.com/...live-id-should-i-use.aspx
Pagina: 1