Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[X5MSV] Webcam op zn kop en touchpad uitschakelen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:13
Ik heb een Asus X5MSV gekocht en opnieuw geinstalleerd.

Probleem 1: FIXED
Na het installeren van de drivers etc zag ik dat, wanneer ik mijn webcam gebruik in MSN, Webcammax of bijvoorbeeld Facebook, deze op zn kop zit.
Ik heb de drivers geuninstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar dat mag niet helpen, ook kan ik bij bijvoorbeeld MSN niet op 'flip image' klikken want al die opties zijn greyed out.

Dit kwam ik tegen op de site van Asus maar ik krijg het niet voor elkaar.

Probleem 2: FIXED
FN + F9 werkt niet, dat is het touchpad uitschakelen. Alle FN knoppen werken, behalve die. Drivers zijn gewoon geinstalleerd en ik krijg nergens gevonden wat ik er aan kan doen.

Iemand de oplossingen?

:D

• KoffieNT
Anyone?

Voor probleem 2 heb ik nogmals de ATK-software van Asus op de laptop gezet, maar het mag niet helpen.

edit: Probleem 2 is opgelost :D : Het bleek dus dat er geen touchpaddriver geinstalleerd is, maar deze is ook niet beschikbaar voor deze laptop @ Asus download-site.. Ik heb nu een touchpaddriver van een Asus N53SV geinstalleerd en jawel, FN+F9 werkt.

Probleem 1 is er nog steeds :(

[ Voor 56% gewijzigd door KoffieNT op 02-10-2011 13:58 ]

• KoffieNT
Probleem 1: Jawel hoor, met de driver van de cd die bij de laptop zat is het gelukt :|. Pff