Hey jongens,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik had tijd gelede met me nieuwe videokaart problemen, tijdens gamen (BC2 en MW2) crashte mijn pc en kreeg ik allemaal verticalen balken in me scherm in een kleur (zag geen gameplay meer)
Ik heb toen contact opgenomen met de shop en een nieuwe kaart gekregen! TOEN was probleem verholpen bij BC2 en MW2! maar nu speel ik de beta van BF3 en heb k zelfde probleem weer..
Waar kan dit aan liggen? en hoe kan ik het oplossen? iemand ervaring met zulke crashes?
ik heb 2 foto's bij gestopt van probleem! 1 van de balken en 1 error die ik 1x gekregen heb!
Setup:
Mobo: Asus P7P55D Deluxe
Proc: I7 860
Graphic:AMD HD5870 OC (875 mhz en 1250 MHz) (zo kwam hij uit de fabriek)
Geheugen: 8 GB (4x 2GB ) corsair XMS3 PC3-12800, 1600 MHz, 9.
Voeding: 520M van coolermaster (520W)
Hopelijk kan iemand mij helpen!!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik had tijd gelede met me nieuwe videokaart problemen, tijdens gamen (BC2 en MW2) crashte mijn pc en kreeg ik allemaal verticalen balken in me scherm in een kleur (zag geen gameplay meer)
Ik heb toen contact opgenomen met de shop en een nieuwe kaart gekregen! TOEN was probleem verholpen bij BC2 en MW2! maar nu speel ik de beta van BF3 en heb k zelfde probleem weer..
Waar kan dit aan liggen? en hoe kan ik het oplossen? iemand ervaring met zulke crashes?
ik heb 2 foto's bij gestopt van probleem! 1 van de balken en 1 error die ik 1x gekregen heb!
Setup:
Mobo: Asus P7P55D Deluxe
Proc: I7 860
Graphic:AMD HD5870 OC (875 mhz en 1250 MHz) (zo kwam hij uit de fabriek)
Geheugen: 8 GB (4x 2GB ) corsair XMS3 PC3-12800, 1600 MHz, 9.
Voeding: 520M van coolermaster (520W)
Hopelijk kan iemand mij helpen!!