Toon posts:

VRAM Problemen AMD 6870 CrossFireX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb een probleem met mijn PC. Volgens mijn pc heb ik maar 738.mb vram ipv 1 gb.
Dit zie ik als ik bij de site http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ check of games goed zullen spelen op mijn pc. Ook zie ik dit bij DxDiag. Ik heb geen idee wat er is? Kunnen julie mij hiermee helpen. Ik ben net 14 en heb in dit geval geen idee wat ik kan doen.
Verdere specs:
6gb ram
2x AMD 6870 CFX
i7 950
Antec 902
ASRock x58 Xtreme

Alvast bedankt,

Verwijderd

Topicstarter
Please, iemand????

Verwijderd

Download GPU-Z eens, wat zegt deze?

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Niet schoppen binnen 24 uur plzz.Lees deze regels van GoT. :) Het algemeen beleid #verbodenanders

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:57:
Beste mensen,
Ik heb een probleem met mijn PC. Volgens mijn pc heb ik maar 738.mb vram ipv 1 gb.
Dit zie ik als ik bij de site http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ check of games goed zullen spelen op mijn pc. Ook zie ik dit bij DxDiag. Ik heb geen idee wat er is? Kunnen julie mij hiermee helpen. Ik ben net 14 en heb in dit geval geen idee wat ik kan doen.
Verdere specs:
6gb ram
2x AMD 6870 CFX
i7 950
Antec 902
ASRock x58 Xtreme

Alvast bedankt,
Die site werkt niet goed! Je moet die van future mark hebben! Die werkt wel :)

Ik heb ook CF XFX 6870 en ik kreeg ook melding van maar 700mb geheugen!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-02 11:20

yzx

Die website die je gebruikt leest de DXdiag af, dus daar zit de fout

Game-o-meter gebruiken deze is door benchmark programmeurs in elkaar gestoken (futuremark)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Topicstarter
Ebonite schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:20:
Niet schoppen binnen 24 uur plzz.Lees deze regels van GoT. :) Het algemeen beleid #verbodenanders
Ja sorry, je hebt gelijk. Was een beetje in paniek want ik dacht dat ik echt hardware problemen had.

Maar verder bedankt voor julie informatie. Als ik het dus goed begrijp, is er geen probleem met de hardware? En waarom was het dan eerst niet zo dat dxdiag (en canyourunit) wel gewoon 1gb hadden? GPU-Z geeft 1gb aan, dus dat is een opluchting!
Nogmaals bedankt! :D
Pagina: 1