Omdat ik het aankoopadvies met betrekking tot processoren specifiek niet kon vinden: ik zit te twijfelen tussen een Intel iCore i3 2100 (twee kernen, hyperthreading) en een Intel iCore i5 2400 (vier kernen).
Toch wel een prijsverschil van 70 euro.
Het systeem zal voor reguliere kantoorwerk en internetten en grafische bewerkingen gebruikt worden. Met tussendoor soms 1080p Full HD filmpje.
Het systeem bevat 3 schermen, die door een Radeon HD5670 aangedreven wordt middels Eyefinity op 3 verschillende resoluties.
Verder OCZ 60 GB SSD.
8 GB DDR3 1033mhz.
ASUS P67 P8P67 LE -=Rev.3.0=-
Ik begin mij dan af te vragen, of iemand hier wel eens verschil gemerkt heeft tussen i3 en i5 en of het moeite waard is, met het oog op levensduur (toch wel 5 jaar)
Toch wel een prijsverschil van 70 euro.

Het systeem zal voor reguliere kantoorwerk en internetten en grafische bewerkingen gebruikt worden. Met tussendoor soms 1080p Full HD filmpje.
Het systeem bevat 3 schermen, die door een Radeon HD5670 aangedreven wordt middels Eyefinity op 3 verschillende resoluties.
Verder OCZ 60 GB SSD.
8 GB DDR3 1033mhz.
ASUS P67 P8P67 LE -=Rev.3.0=-
Ik begin mij dan af te vragen, of iemand hier wel eens verschil gemerkt heeft tussen i3 en i5 en of het moeite waard is, met het oog op levensduur (toch wel 5 jaar)