Toon posts:

Alternatief voor Frame Thief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Inmiddels kregen we een hele partij iMac's binnen, de machines kwamen standaard met de OSX Lion er op en hier kwamen we een probleem tegen.
We maken gebruik van het programma "Frame Thief" *dat inmiddels al 8 jaar oud is) en helaas bleekt het, dat Apple de PowerPC applicaties in Lion niet meer ondersteunt en dus is het klaar met FT op de OSX Lion machines.

We hebben ook een image teruggezet met Snow Leopard 10.6.7 op de nieuwste i5 iMac maar de sneltoetsen en andere kleinigheden deden het niet meer. Teruggaan naar Snow Leopard was dus geen optie.

Wat zou dus een goede alternatief zijn voor Frame Thief, die ook op OSX 10.7 draait?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat was er mis met alle software die je vond toen je bij Google zocht naar "animation software mac"?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

iStopmotion van Boinx
http://boinx.com/istopmotion/overview/

Dragon stopmotion
http://www.dragonstopmotion.com/

[ Voor 79% gewijzigd door kaassouffle op 02-10-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens navragen bij de administratie, volgens mij gaan ze zeiken dat het betaalde programma's zijn, vandaar dat ze al die jaren FrameThief hadden gebruikt.

In ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:41:
Ik zal het eens navragen bij de administratie, volgens mij gaan ze zeiken dat het betaalde programma's zijn, vandaar dat ze al die jaren FrameThief hadden gebruikt.

In ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe!
Office for Mac is toch ook betaalde software, heb je ook nodig (of iWork) om je werk te kunnen doen.
Als je het nodig hebt voor je werk, wat is dan het probleem?

Iets als iStopMotion kost een bedrijf echt de kop niet.