Ik heb een heel raar geval. Eergister heb ik een openbox s10 aangeschaft en deze direct aangesloten op een schotel met 3 lnb's en hierna direct op 1 lnb met een 20 meter kabel. Alleen heb ik nog steeds hetzelfde probleem wat ik hiervoor had: Met flinke regelmaat valt signaal gewoon weg. Even bij de aansluiting van de kabel-openbox friemelen en ik heb weer signaal totdat ik weer van zender verander. Ik had precies t zelfde probleem bij de dreambox en was ook de reden dat ik deze heb vervangen.
Wat heb ik geprobeerd:
- direct op 1 lnb in plaats van met een switch
- de kabel enkele cm korter met een nieuwe aansluiting om op de openbox aan te sluiten.
De laatste mogelijkheid is de kabel die ergens beschadigd is een niet goed werkende lnb. Alleen vraag ik me da af waarom ik toch beeld krijg als ik een beetje bij de aansluiting kabel-openbox friemel? Mind you, ik had precies t zelfde probleem bij de dreambox en was in de veronderstelling dat t aan de aansluiting van de dreambox lag. Maar een helemaal nieuwe box geeft t zelfde probleem.
Hebben jullie nog ideeën?
Wat heb ik geprobeerd:
- direct op 1 lnb in plaats van met een switch
- de kabel enkele cm korter met een nieuwe aansluiting om op de openbox aan te sluiten.
De laatste mogelijkheid is de kabel die ergens beschadigd is een niet goed werkende lnb. Alleen vraag ik me da af waarom ik toch beeld krijg als ik een beetje bij de aansluiting kabel-openbox friemel? Mind you, ik had precies t zelfde probleem bij de dreambox en was in de veronderstelling dat t aan de aansluiting van de dreambox lag. Maar een helemaal nieuwe box geeft t zelfde probleem.
Hebben jullie nog ideeën?
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...