Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Video error] Kan geen filmpjes bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan al een tijdje niet fatsoenlijk video's/streams bekijken. De volgende problemen kom ik tegen:

- Als ik bij een youtube filmpje op volledig beeld ga, blijft het beeld zwart en 'lagged' de voortgangsbalk als het ware. screenshot: http://i55.tinypic.com/k2fw2r.jpg

- streams geven een groen beeld. een willekeurig gekozen voorbeeld: http://i54.tinypic.com/b3nayo.jpg

Ik heb dit probleem bij alle browsers (firefox, IE, chrome). Ik heb dit al een hele tijd, maar sinds kort begon ik me er pas echt aan te ergeren en wil ik actie ondernemen. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

specificaties PC:

I7 920
Asus P6T SE
6GB
HD 5850
Scythe 650W
Windows 7 64
acer GD245hq monitor

Verwijderd

Is dit enkel bij streaming/filmpjes of heb je bijvoorbeeld ook grafische problemen in zoiets als een game?

Mocht het enkel beperkt blijven tot streams/videos dan zou je eens kunnen overwegen Flash opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
af en toe heb ik tijdens games een kleine groene flikkering in de graphics, maar (nog) niets extreems. Het rare vind ik vooral dat ik gewoon geen youtube video's fullscreen kan bekekijken, maar op normale grootte wel.

Ik ga even proberen flash te herinstalleren!

edit: heeft niet geholpen helaas!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 20:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:18:
af en toe heb ik tijdens games een kleine groene flikkering in de graphics
Dat... vind ik iets verontrustender.

Voor de zekerheid zou je kunnen overwegen een tool te installeren om te temperaturen van het een en ander bij te houden, om na te gaan of je grafische kaart niet oververhit aan het raken is of iets dergelijks.

Heb je vóórdat deze problemen op begonnen te treden iets gedaan? Zoals, bijvoorbeeld, nieuwe drivers geïnstalleerd voor de grafische kaart?

Verwijderd

Topicstarter
videokaart is rond de 40 graden als hij stressed is, lijkt me niets om zorgen over te maken.

De groene flikkering tijdens games is zelden, misschien een handvol keer meegemaakt in de laatste twee weken. Het niet kunnen bekijken van streams en filmpjes echter, gaat langer terug, ongeveer een half jaar schat ik.

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-11 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:
videokaart is rond de 40 graden als hij stressed is, lijkt me niets om zorgen over te maken.

De groene flikkering tijdens games is zelden, misschien een handvol keer meegemaakt in de laatste twee weken. Het niet kunnen bekijken van streams en filmpjes echter, gaat langer terug, ongeveer een half jaar schat ik.
Dat is al veel. Gebeurt het bij dezelfde game of verschillende?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:

40 graden @ Load is een prima temperatuur. Lekker laag zelfs.

Enfin, hoe staat het met de andere temperaturen?

Verwijderd

Topicstarter
alle temperaturen zijn goed, niets komt boven de 50-60 graden stressed.

Ik speel enkel de game CoD2 multiplayer, ook geen super zwaar spel dus. De groene flikkering is trouwens alleen een soort glitch, dat bepaalde pixels een groene flikkerende waas krijgen voor een paar seconden. Dit is denk ik zo'n 5 keer voorgekomen. Het is dus niet zo dat mijn beeld gewoon groen wordt o.i.d. zoals op streams.

op streamingsites als youtube en dailymotion blijft het beeld zwart (wel geluid) en blijft de voortgangs balk 'hangen' zoals te zien is op de screenshot

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-10 14:12
Heb je de laatste drivers op je systeem geinstalleerd?

En heb je misschien de mogelijkheid om het te testen met een andere videokaart?

Verwijderd

Topicstarter
heb geen andere videokaart tot mijn beschikking.

Ook heb ik als het goed is up2date drivers (CCC 10.2)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

10.2 is up2date voor X2100 serie en ouder en stamt nog uit februari 2010 (toen de HD 5850 ongeveer uit kwam) . Jou kaart uit de HD serie heeft gewoon de laatste versie nodig.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-10 14:12
KompjoeFriek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:45:
10.2 is up2date voor X2100 serie en ouder en stamt nog uit februari 2010 (toen de HD 5850 ongeveer uit kwam) . Jou kaart uit de HD serie heeft gewoon de laatste versie nodig.
@rubvandoorn, Is het probleem hiermee opgelost?
Pagina: 1